בעקבות מתקפת כופר: מכללת קיי בחרה בפתרון ההגנה והגיבוי של Arcserve

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

המכללה האקדמית לחינוך על שם קיי בבאר שבע, בחרה בפתרון  APPLIANCE 7200 של חברת פתרונות ההגנה והגיבוי Arcserve. זאת לאחר שספגה מתקפת כופרה בתחנת מידע מרכזית. הפרויקט נמשך שבועיים, ובמסגרתו הותקן הפתרון על ידי חברת ההפצה Trust-IT וחברת דורקום מחשבים המתמחה בביצוע פרויקטים ואינטגרציה בעולמות ה-IT.

צילום: קובי קנטור

הטמעת פתרון הגיבוי  APPLIANCE 7200 של Arcserve כללה שרתים פיזיים, שרתים וירטואליים, גיבוי תחנות עבודה בענן, הפעלות חיבור לרשת, בדיקות גיבוי אוטומטיות ועוד. כעת נהנית המכללה מגיבוי מהיר יותר, וכן יכולה לבחון את יכולות מערכת המחשוב שלה, ולאתר ולתחקר את הכשלים בה. כך, למשל, ניתן לטפל באופן יעיל בחדירת תוכנות כופרה לפני שיצליחו לפגוע ברשת המשתמשים, וכן לשחזר במהירות נתונים במידת הצורך. בנוסף, יכולות דחיסת הנתונים של פתרון Arcserve מאפשרת למכללת קיי לצמצם את נפחי הגיבוי.

לליב בן משה, מנהלת מערכות מידע במכללת קיי, אמרה: "עד היום גיבינו את התחנות החשובות שלנו באופן ידני, והגנו עליהן באמצעות תוכנת אנטי וירוס פשוטה. לאחרונה ספגנו תקיפת כופרה קשה באחת מתחנות המידע המרכזיות של הארגון, שבעקבותיה לא הצלחנו לשחזר את המסמכים שהוצפנו, ולכן הבנו שעלינו להתקדם למערכת גיבוי מקצועית ומקיפה. מאחר שנחשפנו לפתרון של Arcserve בשוק ואנחנו מודעים ליתרונותיו, החלטנו להטמיע את שירותי ההגנה והגיבוי של החברה, ויצרנו מערכת גיבוי מרכזית בארגון".

אייל ברש, מנהל פעילות Arcserve ישראל, אמר: "סביבת העבודה במכללת קיי, ובכללה השימוש התדיר בתחנות עבודה שעד כה היו מנוהלות באופן פרטני, כאשר כל משתמש נדרש לגבות את המידע שלו בעצמו הגבילה מאד את יכולת השליטה של המכללה על הנעשה בתחנות ואת הוודאות לגבי זמינות הנתונים והמידע בתחנות. באמצעות התקן Appliance ייעודי של Arcserve ניתן כעת לקבוע מדיניות גורפת ולנהל את גיבוי התחנות באמצעות ממשק מרכזי אחד".

לדברי אביחי ויסברג, מנהל לקוחות בדורקום מחשבים: "בעזרת סל הפתרונות המתקדמים של Arcserve, אנחנו יכולים לסייע לארגון לשמור ולהגן על המידע שלו. הפתרון עומד במבחן של עלות מול תועלת, פשוט לשימוש, ומשרת כמאה משתמשים עובדי מכללה ומנהלה, ביניהם אנשי IT וגם כאלו ללא ניסיון בתחום".

שתף.

.