TrapX נולדה מיומה הראשון לעולם ה- Deception ; פתרון בשל, פשוט לפרישה ותפעול, צוות רספונסיבי ו- Value for money
אאוטבריין, פלטפורמת התוכן האיכותית, הטמיעה את הפתרון המוביל של חברת הסייבר הישראליתTrapX™, חלוצת התחום של פתרונות סייבר מבוססי-הטעיה (Deception).
אאוטבריין מספקת כיום יותר מ-250 מיליארד המלצות תוכן בחודש ליותר מ-557 מיליון גולשים יחודיים בעולם. החברה מעסיקה כ- 600 עובדים ופועלת ממטה החברה בניו-יורק ומ-14 משרדים נוספים בעולם, כולל אנגליה, צרפת, ישראל, אוסטרליה, סינגפור ויפן. מרכז הפיתוח של החברה ממוקם בישראל.
Yossi Amra
"הבחירה ב- TrapX נבעה ממספר סיבות: מדובר בפתרון פשוט לפרישה ולתפעול, עם השקעה מינימלית בתשתיות אשר פרישתו אינה מצריכה שינויים משמעותיים במערך המיחשוב הקיים" מוסיף עמרה.
Yuval Malachi
לאחרונה החליטה אאוטבריין להרחיב את מספר המלכודות והפיתיונות כדי לקבל פרישה רחבה בכל רחבי הארגון, מתוך הבנה כי רק פרישה של רכיבי – דמה רבים תאפשר התמודדות מקיפה ויעילה עם גורם ההפתעה ואי הוודאות – מאיזו רשת ההתקפה עלולה לפרוץ ומה היעד שלה. כמו כן, שדרגה אאוטבריין את הפתרון עם יכולת חדשה בשם Tokens שפיתחה TrapX. "Tokens הם "פירורים" שמפזרים על הנכסים האמיתיים ברשת על מנת שיסיטו את התוקף לעבר רכיבי הדמה המזויפים" מסביר מלאכי. בנוסף, על מנת למנף מוצרי אבטחת מידע קיימים, ההטמעה כללה התממשקות ואינטגרציה למערכת ניהול וניטור אירועי אבטחת מידע ולמוצרים נוספים הקיימים בארגון.
פיזור המלכודות התבצע בצורה מהירה וקלה, ללא התקנה על תחנות הקצה. מידע פיקטיבי ופיתיונות שפוזרו ברשת הארגונית, יובילו גורם זדוני שיחדור לרשת לבצע טעויות וכך יסיטו את ההתקפה מן הנכסים החשובים לארגון לעבר המלכודות. כפתרון פרואקטיבי, מערך המלכודות דינמי ומשתנה כל העת, בהתאם למפת התקיפות והאיומים.
לסרטון אודות טכנולוגית הטעיה לחצו כאן.