בזק בינלאומי משיקה שירות להתרעה מפני בריונות ושיימינג

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

כיום יותר מאי פעם, ילדים ובני נוער נחשפים לתכנים אלימים ובריונות ברחבי האינטרנט וברשתות החברתיות. לפי נתונים שפרסם האו”ם בשנת 2015 –כ 87% ממקרי האלימות בקרב ילדים ובני נוער אינם ידועים להורים או מדווחים לסגל בית הספר, דבר הפוגע ביכולת של אלו להתמודד ולנסות ולמגר את התופעה
מחיר השירות לילד אחד יעמוד על 11.90 לחודש, ועד 3 ילדים בעלות של 15.90 ש"ח.

בממוצע ילד שולח/ מקבל מעל ל-1000 הודעות ביום, דבר המקשה על ההורים לעקוב אחרי התכנים שילדיהם חשופים אליהם. מסקר שערך מכון טלסקר עבור בזק בינלאומי: 70% מבני הנוער היו עדים לבריונות רשת, 39% מבני הנוער חוו בריונות באופן אישי, רק כמחצית מהם ידווחו להוריהם.

בזק בינלאומי המשיקה את Cyber Kids, אפליקציה המתריעה להורים אודות התכתבויות פוגעניות אשר ילדיהם כותבים ומקבלים ברשתות החברתיות. האפליקציה מנטרת באופן מקיף את החלק הארי של הרשתות החברתיות וערוצי התקשורת בהם מצויים הילדים היום ובהם:

WhatsApp, אינסטגרם, סנאפצ'אט, פייסבוק מסנג'ר, music.ly,Kik , Line, wechat והודעות טקסט.

Cyber Kids מאפשרת להורים לקבל התרעות חיות, אם וכאשר ילדיהם עוברים התעללות, שיימינג, בריונות, בתוך הרשתות החברתיות והצ'אטים. היא מזהה תוכן פוגעני כגון: אלימות מילולית, חרם, סמים, אלכוהול, הפרעות אכילה, פדופיליה וכדומה, ומיועדת להורים לילדים בני 8-15.

האפליקציה המותקנת על נייד ההורה ונייד הילד, מסננת ומנתחת הודעות בעלות מילים פוגעניות במכשיר הילד על ידי זיהוי דפוסי התנהגות מתוך הודעות טקסט נכנסות/ יוצאות בכל הרשתות החברתיות היום, ומציגה להורה את תוכן השיחה הפוגעני לאחר ניטור ההקשר של השיחה. ההגדרה מהו תוכן הפוגעני מותאם לגיל הילד שאותו ההורה מזין בעת התקנת האפליקציה.

השקת שירות Cyber Kids מהווה צעד נוסף של בזק בינלאומי תחת האסטרטגיה "Cyber as a service" שאותה מובילה החברה בשנתיים האחרונות, שמטרתה להנגיש את עולם הגנת הסייבר לכלל הלקוחות בישראל.

השירות, הינו תוצאה של שיתוף פעולה מסחרי בלעדי שיזמה בזק בינלאומי עם חברת הסטארט אפ  Keepers, כחלק משיתופי הפעולה האסטרטגיים שמקיימת החברה עם קהילת הסטארט אפ הישראלית במסגרת ה- BI LABS: חממת הסטארטאפים של בזק בינלאומי המקדמת עבודה משותפת עם קהילת הסטארט אפ הישראלית.

מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי. "אפליקציית  Cyber Kids מספקת מענה אפקטיבי להורים לתופעת הבריונות כלפי ילדיהם ברשתות החברתיות. אני גאה כי שירות זה הוא השירות "הכחול לבן" השלישי שבזק בינלאומי משיקה לציבור הרחב כתוצאה משיתוף פעולה מסחרי עם קהילת הסטארטאפים הישראלית".

אסף אביב סמנכ"ל שיווק בבזק בינלאומי "בעולם שבו הפחד הגדול ביותר של הורים הוא מהלא נודע המתרחש ברשתות החברתיות של ילדיהם, Cyber Kids מעניקה מענה על צורך הורי מובהק – הפיכת הלא נודע, לנודע, באמצעות מידע מקיף על הנעשה ברשתות החברתיות בהם נמצאים ילדיהם מרבית מהיום".

שתף.

.