אלוט תקשורת מדווחת על תוצאות הרבעון השני של 2018

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

גידול של 18% בהכנסות הרבעון השני ביחס לרבעון המקביל אשתקד עם שיפור מתמשך בשיעורי הרווח

הוד השרון, ישראל, 7 באוגוסט 2018 – אלוט תקשורת בע"מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית עולמית מובילה של פתרונות בינת רשת ואבטחה מתקדמים לספקיות תקשורת, מודיעה היום על תוצאות הרבעון השני של 2018.

דגשים לתוצאות הרבעון השני של 2018

  • ההכנסות הסתכמו ב- 23.0 מיליון דולר, גידול של 18% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד
  • שיעור הרווח הגולמי על בסיס GAAP גדל ל- 70.8% בהשוואה ל- 65.8% ברבעון השני של 2017
  • שיעור הרווח גולמי על בסיס Non-GAAP גדל ל- 72.2% בהשוואה ל- 67.6% ברבעון השני של 2017
  • הפסד תפעולי על בסיס GAAP הצטמצם ל- 2.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-3.8 מיליון דולר ברבעון השני של 2017
  • הפסד תפעולי על בסיס Non-GAAP הצטמצם ל- 1.3 מיליון דולר בהשוואה ל- 2.4 מיליון דולר ברבעון השני של 2017
  • יחס הזמנות שהתקבלו לעומת הכנסות בפועל ((Book to Bill גבוה מ-1, רבעון שישי ברציפות
  • מזומנים ושווי מזומנים גדלו ל- 105.9 מיליון דולר

תחזיות פיננסיות לשנת 2018

ההנהלה מאשררת את תחזית ההכנסות הקודמת לפיה ההכנסות הצפויות הינן בין 91-95 מיליון דולר לשנת 2018 עם נטייה לעבר המחצית העליונה של הטווח. ויחס ההזמנות שיתקבלו לעומת הכנסות בפועל (Book to Bill) צפוי להיות גבוה מ-1.

תגובת ההנהלה

ארז ענתבי. צילום: יח"צ.

ארז ענתבי, מנכ"ל ונשיא אלוט תקשורת אמר: "אני מאד מרוצה מהתקדמות החברה כפי שהיא באה לידי ביטוי בתוצאות הרבעון השני, ומעידה על רבעון נוסף של צמיחה וצימצום ההפסד. אנו משקיעים משאבים גם באיתור ואימוץ הזדמנויות לצמיחה בשווקי הקצה שלנו וצופים כי השקעות אלו ימשיכו לתרום לגידול החברה.

חלק ניכר מהצמיחה של אלוט במחצית הראשונה של השנה נבע ממערכות המשמשות לניתוח מידע ופעולה ברשת, מה שהוביל לשיפור מעמדנו בנתח שוק זה. נוסף על כך, אנו מעודדים מתגובת השוק לפתרונות האבטחה של החברה. אנו מצפים להודיע על עסקה חדשה לשרות אבטחה אחוד לטלפוניקה ספרד. החברה מצפה לסגור עסקאות אבטחה נוספות במהלך הרבעונים הקרובים והשנים הבאות".

תוצאות כספיות לרבעון השני של 2018

ההכנסות ברבעון השני של 2018 הסתכמו ב-23.0 מיליון דולר, גידול של 18% לעומת הכנסות של 19.5 מיליון דולר ברבעון השני של 2017.

הרווח הגולמי על בסיס GAAP ברבעון השני של 2018 הסתכם ב- 16.3 מיליון דולר (שיעור רווח גולמי של 70.8%), שיפור של 27% בהשוואה ל- 12.8 מיליון דולר (שיעור רווח גולמי של 65.8%) ברבעון השני של 2017.

הרווח הגולמי על בסיס Non-GAAP ברבעון השני של 2018 הסתכם ב- 16.6 מיליון דולר (שיעור רווח גולמי של 72.2%), שיפור של 26% בהשוואה ל- 13.2 מיליון דולר (שיעור רווח גולמי של 67.6%) ברבעון השני של 2017. הגידול בשיעור הרווח הגולמי מעיד על תמהיל מכירות טוב יותר ברבעון.

ההפסד הנקי על בסיס GAAP ברבעון השני של 2018 הצטמצם והסתכם ב-2.4 מיליון דולר, או 7 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי של 4.0 מיליון דולר או 12 סנט למניה ברבעון המקביל ב- 2017.

ההפסד הנקי על בסיס Non-GAAP ברבעון השני של 2018 הצטמצם ל- 1.2 מיליון דולר או 4 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי על בסיס Non-GAAP של 2.3 מיליון דולר או 7 סנט למניה ברבעון השני של 2017.

יתרת המזומנים של החברה נכון ל-30 ליוני 2018 הסתכמה ב-105.9 מיליון דולר, בהשוואה ל- 104.7 מיליון דולר ב- 31 במרץ 2018.

שתף.

.