Connect with us

חדשות

וקסיגו תאפשר למשתמשי Wix להקים קמפיין דיגיטלי

פורסם

ב-

חברת וקסיגו השיקה את אפליקציית TargetAd המאפשרת לכל בעל אתר Wix להקים ולנהל קמפיין דיגיטלי ללא כל ידע או נסיון קודם בתחום. האפליקציה הינה חלק מחנות האפליקציות העסקית של Wix שהושקה בחודש האחרון ומאפשרת שילוב יישומים חיצוניים באתרי 5 HTMl  הנוצרים ע"י לקוחות החברה, המונים למעלה מ-30 מיליון איש.

וקסיגו הינה חברה ישראלית, מובילה בתחום הפרסום המקוון המאפשרת הקמה וניהול של קמפיינים דיגיטליים (Display Campaigns). הפתרון שמציעה החברה כולל את רכישת שטחי הפרסום, את המיקוד (קטגורי, גאוגרפי, דמוגרפי ותלוי משתמש) ואלגוריתמים המבצעים אופטימיזציות אוטומטיות לכל אורך חיי הקמפיין.

בעקבות שיתוף פעולה אסטרטגי שחתמה חברת וקסיגו עם יאהו, העמידה האחרונה את הטכנולוגיה שלה במיקום מרכזי ברשת הפרסום של יאהו על שרתי רשת הפרסום שלה. על ידי יכולת ניתוח סמנטית המתבצעת בזמן אמת, ובאמצעות יכולת פילוח לפי הקשר ומילות מפתח, מעלה וקסיגו את רמת השקיפות שמבקשת יאהו לספק – דבר שמשרת הן מפרסמים והן בעלי אתרים.

המערכת שפיתחה החברה הישראלית מנתחת עשרות מיליארדי עמודי אינטרנט ביום, ומשרתת מפרסמים ומותגים רבים בעולם. כעת, יוכלו גם בעלי אתרי Wix להצטרף לשירות בעלות שווה לכל כיס.

Advertisement

אפליקציית TargetAd מוטמעת באופן מלא עם מערכות הניהול של Wix  ומאפשרת להגדיל את הערך עבור המשתמש על ידי הצגת מודעות אשר מכוונות ישירות לתוכן של האתרים עצמם. לדוגמא, בעל אתר Wix אשר מציע שמלות ערב יכול להגדיר קמפיין Mobile המוכוון לנשים מבוסטון אשר מתעניינות באופנה.

קובי רם, מנכ"ל וקסיגו, הוסיף:

 "TargetAd היא אפליקציה המאפשרת לבעלי אתרים קטנים ובינונים להיחשף לקהל יעד עצום של משתמשים. לאינטגרציה עם WIx יש פוטנציאל רב ואני בטוח שהדבר ישרת את בעלי האתרים הן מבחינת האיכות, הן מבחינת התמחור והן מבחינת פשטות השימוש".

אפליקציית TargetAd נמצאת בחנות האפליקציות של Wix תחת ה Business tool בקטגוריית "Grow Traffic" וכל משתמשי WIX יכולים להתקין אותה ולהתחיל להזרים משתמשים אל האתר שלהם.

Advertisement
Continue Reading