Connect with us

מתקפות סייבר

מחקר של Trend Micro הוביל את האינטרפול למעצר ראשי רשת פשיעת סייבר בינלאומית

פורסם

ב-

trendmicroטרנד מיקרו, מובילה עולמית באבטחת מידע ופתרונות סייבר, בשיתוף פעולה עם האינטרפול והיחידה לפשיעה כלכלית ופיננסית הניגרית הביאה למעצר של ראשי רשת פשיעת סייבר בינלאומית שהואשם בגניבת 60 מיליון דולר דרך הונאת וזיופים מבוססת מייל.  לרשת הפשיעה, שראשיה נעצרו, מיוחסים כ-40% מההתקפות הסייבר ומשלוח נוזקות שנעשו בניגריה, מאלזיה ודרום אפריקה. בנוסף מייחס לה האינטרפול שיתוף פעולה עם גורמים פלילים להלבנת כספים בסין, אירופה וארה"ב וכן שימוש בפרטי חשבונות בבנק איליסיט בו נמצא כסף גנוב.

" Trend Micro תומכת בארגונים ובאנשים פרטיים במאבק המתמיד בפושעי הסייבר" אמר ריימונד גנס, מנהל הטכנולוגיות הראשי (CTO) של טרנד מיקרו. "יש לנו יריב משותף ואנו בטרנד מיקרו נעשה כל מה שנוכל על מנת לתמוך בכוחות אכיפת החוק ובמטרתם להפסיק את הפשיעה. זהו עוד ציון דרך בהתאחדות קהילת הסייבר ועבודתה המשותפת". הוא הוסיף.

"מעצר כזה מתאפשר על ידי שיתוף פעולה בקהילת הסייבר שמטרתה לדאוג לביטחון ברשת האינטרנט" הוסיף נובורו נקטני, מנהל בכיר בזרוע החדשנות הגלובלית של האינטרפול שיושבת בסינגפור.

" קשה מאוד להילחם בארגוני פשיעה מסועפים ומתוחכמים ולכן שיתוף פעולה בין כוחות שיטור ציבוריים והמגזר הפרטי כה נחוצים. חברת טרנד מיקרו היא שותפה אסטרטגית של האינטרפול והמדינות השותפות בה ותומכת בפעילות האינטרפול באספקת ידע, משאבים ואסטרטגיה על מנת להילחם בפשעי סייבר".