Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

מצלמת האבטחה של הסייבר: Cymmetria מאפשרת לצפות בתוקפים ברשת בשידור חי

פורסם

ב-

Cymmetria השיקה במסגרת הגרסה החדשה של פתרון MazeRunner, מאפיין שידור חוזר ל-RDP. המאפיין החדש מאפשר לארגונים לקבל תצוגה ויזואלית מוקלטת של פעילות תוקפי סייבר שנחתו במלכודות הדבש של מערכת MazeRunner, כדי לקבל תובנות לגבי כוונות ודרך פעולת התוקף, במהירות וביעילות גדולות יותר.

סימטריה פרסמה וידאו לדוגמה, המציג כיצד תוקף מתקין "כורה ביטקוין" על מערכת ההטעיה MazeRunner אצל אחד מלקוחותיה. הטעיית הסייבר, המאפשרת לזהות וללכוד תוקפים בטרם הם מצליחים להגיע למשאבים חיוניים, מעבירה את חוסר האיזון הקיים כיום בין תוקפים ומגנים לצד השני.

"זה ממש כמו לעקוב אחרי התוקף עם מצלמת GoPro", מסביר גדי עברון, מייסד ומנכ"ל סימטריה. "ממש כמו עכבר במבוך, התוקף אינו מודע לנוכחות שלך, ובחיפושיו הוא נאלץ לבדוק כל הסתעפות במבוך, כולל כניסה להטעיות שאתה מציב לו. אחד מהיתרונות של MazeRunner, הוא הטיית האיזון לטובת המגינים – אתה יודע בדיוק מה התוקף עושה ומכוון אותו לאן שאתה מעוניין שיגיע".

לדברי עברון, "המערכת, אשר מחזירה את השליטה למגינים, מספקת גם יכולות visibility שהתקבלו בעבר רק ב-perimeter לגבי פעילות תוקפים, TTP ותנועה רוחבית".

 

Advertisement