Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

קומטאץ': הכנסות של 8 מיליון דולר ברבעון השלישי

פורסם

ב-

קומטאץ' (נסד"ק: CTCH), ספקית טכנולוגית אבטחה לאינטרנט ושירותים מבוססי ענן, פרסמה היום את התוצאות הכספיות לרבעון השלישי שהסתיים ב-30 בספטמבר 2013. התוצאות הכספיות של הרבעון השלישי של 2013:

  • ההכנסות לפי כללי US-GAAP הסתכמו ב-8 מיליון דולר לרבעון השלישי של 2013, בהשוואה ל-8.1 מיליון דולר ברבעון השני של 2013 ו-5.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
  • ההכנסות שלא לפי כללי GAAP הסתכמו ב-8.1 מיליון דולר לרבעון השלישי של 2013 בהשוואה ל-8.2 מיליון דולר ברבעון השני של 2013 ו-5.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההבדלים בין נתוני ההכנסות לפי כללי GAAP ו- Non-GAAP נובעים מכך שההכנסות הדחויות המאוחדות מחברות נרכשות מתועדות בספרים לפי ערכם ההוגן (fair value) לעומת ערך בספרים (book value) ב-GAAP.
  • ההפסד הנקי לפי US-GAAP ברבעון השלישי הסתכם ב-0.9 מיליון דולר, לעומת הפסד נקי של 0.7 מיליון דולר ברבעון השני של 2013 ורווח נקי של 0.0 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2012. תוצאות הרבעון השלישי של 2013 כוללות התאמת סכום

ה-earnout הקשור ברכישות שבצעה החברה בסך 0.3 מיליון דולר והוצאות רה-ארגון בסך 0.1 מיליון דולר. תוצאות הרבעון השני של 2013 כוללות תיקון מחיר מכירה לאחר רכישה (earnout) בסך 0.3 מיליון דולר וסך של 0.1 מיליון דולר נטו ליישוב נושאים משפטים לטובת החברה הקשורים בנושאים חוזיים.

  • ההפסד הנקי לפי GAAP למניה על בסיס מדולל לרבעון השלישי הסתכם ב-0.03 דולר, לעומת הפסד נקי של 0.03 דולר ברבעון השני של 2013 ורווח למניה על בסיס מדולל לפי GAAP של 0.00 דולר ברבעון השלישי של 2012. תוצאות הרבעון השלישי והשני של 2013 כוללים את התיקונים וההוצאות המוזכרות לעיל.
  • הרווח הנקי שלא לפי GAAP לרבעון השלישי של 2013 הסתכם ב-0.3 מיליון דולר, לעומת 0.1 מיליון דולר ברבעון השני של 2013 ו-0.7 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2012.
  • הרווחים למניה מדוללת שלא לפי GAAP לרבעון השלישי של 2013 היו 0.01 דולר, לעומת 0.00 דולר ברבעון השני של 2013 ו-0.03 דולר ברבעון השלישי של 2012.
  • הוצאת מזומן ששימשה לפעילויות תפעוליות במהלך הרבעון הסתכמה ב-1.0 מיליון דולר.
  • קופת המזומנים ל-30 בספטמבר, 2013 הסתכמה ב-4.0 מיליון דולר, לעומת 5.0 מיליון דולר ב-30 ביוני, 2013.
  • לאחר סיום הרבעון חתמה החברה על הסדר אשראי חדש עם בנק אמריקאי בסכום של עד ל- 7.5 מיליון דולר. הסדר זה מחליף קו אשראי קודם שהסתיים ב-30 בספטמבר, 2013.

שלומי ינאי, מנכ"ל קומטאץ', אמר: "אנו מרוצים מביצועי הרבעון השלישי ומהביקוש העולמי המתמשך לשירותי זיהוי האיומים ברשת, מבוססי הענן. פתרון אבטחת המידע החדש לפי שירות, שהינו מבוסס ענן (Web SaaS), נמצא בשלבי בדיקות מעבדה עם לקוחות נבחרים ומיועד להשקה מסחרית ברבעון הרביעי. על מנת לתמוך בהשקה זו שכרנו אנשים חדשים למספר משרות מפתח והרחבנו את ארגון המכירות והשיווק שלנו ברחבי העולם".

בריאן בריגס, סמנכ"ל הכספים של קומטאץ', אמר: "מאמצי ייעול התהליכים הניבו תוצאות מרשימות, שיפרו את מבנה העלויות של החברה וסיפקו תוצאות מדידות המצביעות על עלייה משמעותית ועקבית של שולי ההכנסות והתפעול. יתר על כן, השלמנו את פעילויות ההאחדה של הרכישות שביצענו ברבעון הרביעי של 2012 במהלך הרבעון השלישי של השנה".

  • במהלך הרבעון השלישי, קומטאץ' הודיעה כי נבחרה על ידי חברת Web.com לספק שירותי אנטי-ספאם והגנה בפני וירוסים לרשת של החברה המשרתת מיליוני עסקים קטנים. חברת Web.com תשלב את שירותי קומטאץ' בתחום האנטי-ספאם בתקשורת נכנסת ויוצאת וזיהוי הוירוסים אל תוך תשתית המייל שלה.
  • קומטאץ' מתכננת להשיק את פתרונות אבטחת הרשת מבוססי הענן (Web SaaS) שלה ברבעון הרביעי. פתרונות חדשים אלה, הבנויים על שירותי זיהוי האיומים מובילי השוק של קומטאץ', יתמקדו במתן שירותי אבטחת רשת בענן אשר נוחים לשימוש אשר יסופקו לשותפות העסקיות של החברה כשירותי Private Label.
  • קומטאץ' ממשיכה במאמצי מחקר ופיתוח של שירות APT חדש במהלך החודשים הבאים.
  • ג'וי נמיץ (Joy Nemitz) מונתה לתפקיד סמנכ"לית שיווק ברבעון השלישי של השנה. גו'י מביאה עימה ניסיון עשיר בשיווק מוצרי תוכנה וענן וביצעה תפקידים בכירים בבניית אסטרטגיות שיווקיות ופיתוח עסקי בחברות VeriSign ו- Synchronoss. לגב' נמיץ תואר שני במדעים מטעם אוניברסיטת סאות'איסטרן ותואר ראשון מטעם אוניברסיטת גאנון.
  • קומטאץ' המשיכה בהאחדת תפקידי מטה בחוף המזרחי של ארה"ב וכחלק מתהליך זה מינתה את הגב' סו לי (Sue Lee) כיועצת משפטית ראשית. לסו ניסיון רב בחברות ציבוריות והיא שימשה, בין השאר, כיועצת משפטית בתאגיד Genzyme וב- MTV Networks. לגב' לי תואר דוקטור למשפטים (Juris Doctor) ותואר ראשון בלימודי מזרח אסיה, שניהם מטעם אוניברסיטת הארווארד.