Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

אביאם סלע: "מי שיכריז על מצב חירום בארגון הוא מנהל יעודי לנושא"

פורסם

ב-

מאות משתתפים הגיעו לוועידה הלאומית לרציפות והמשכיות עסקית במצבי חירום ואסון, שאירגנה חברת מילה, זו השנה השניה.

"סוד ההצלחה של תוכנית להמשכיות עסקית במצבי חירום ואסון טמון באימון, תרגול והשתתפות ההנהלה בסדנאות הכנה" אמר אסף גבעתי, סמנכ"ל התפעול של מטריקס. "למטריקס יש תוכנית מקיפה ומתוקפת להתמודדות עם מצבי חירום ואסון, שנובעת מהכרה בכך כי לכל ארגון, באשר הוא, יש צורך בתוכנית כזאת ולא רק לארגונים  שהרגולטור מחייב אותם. לפיכך, הגם שיש לנו מבית את טובי המומחים והיועצים בתחום,  מצאנו כי גם עלינו לבנות  תמהיל נכון המבוסס מצד אחד על  הניסיון והידע של המומחים שלנו ומצד שני על פיתוח יכולות שבצענו בתוך הארגון."

אביאם סלע, מטריקס

ד"ר אביאם סלע, נשיא חטיבת הביטחון והייעוץ במטריקס, אשר נאם במליאת הסיום, ניסה לגשר בין הצבאי לעסקי, בהרצאה שכותרתה: מרציפות בשדה הקרב לרציפות תפקודית והמשכיות עסקית.

"נוח הוא מקבל-ההחלטות-בתנאי-אסון הראשון בהיסטוריה ואחד הזהירים שידענו" פסק סלע והזכיר לנו כיצד החליף נוח מזל"ט מסוג עורב במזל"ט מסוג יונה, וגם לאחר שזו חזרה עם עלה של זית בפיה, המתין עוד שבוע ימים לוודא כי האסון חלף.

"אני מציע לכל ארגון שבונה תוכנית להמשכיות עסקית להתמקד בשעות הראשונות של הארוע", אמר סלע והוסיף, "מוטב כי עובד בארגון שאינו המנכ"ל הוא זה שיקבע אם הארגון נקלע למשבר, והוא יעשה זאת באופן אוטומטי עפ"י סט של פרמטרים שהוגדרו מראש. המנכ"ל הוא זה שיקבע כי הארוע הסתיים."

Advertisement
Continue Reading