Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

איילון ביטוח תגן על תשתית המחשוב שלה עם פתרונות פאלו אלטו נטוורקס

פורסם

ב-

איילון ביטוח תגן על תשתית המחשוב שלה עם פתרונות פאלו אלטו נטוורקס. הפרויקט שבוצע על ידי Trustnet מוערך בכ-350,000 דולר.

במסגרת הפרויקט, שחולק לשני שלבים, הוטמע הפתרון המלא של פאלו אלטו נטוורקס לאבטחת ארגונים. בשלב הראשון הוחלפו כל הפיירוולים בארגון והוטמעו פתרון Threat Intelligence ופתרון ניהול מרכזי. ובשלב השני הופץ והוטמע פתרון לאבטחת תחנות הקצה של פאלו אלטו נטוורקס בכ-1,200 תחנות קצה במספר אתרים ברחבי הארץ. הפרויקט שבוצע על ידי חברת Trustnet, ארך כחודש ימים והשלב השני שלו הסתיים בנובמבר.

אלדד עומר, מנהל התשתיות של איילון ביטוח, ציין כי: "חברת הביטוח איילון בחנה במשך מספר חודשים מספר פתרונות אבטחה ובחרה באלו של פאלו אלטו נטוורקס בשל היתרונות הבולטים שהם מעניקים ללקוחותיהם. חיפשנו פתרון ליבה ארוך טווח שמיישם ראיה הוליסטית של מרחב האבטחה שלנו ונעננו על כלל הדרישות במערכת של פאלו אלטו נטוורקס. בנוסף, ברצוני לציין כי העבודה עם Trustnet נעשתה בשיתוף פעולה ובסינרגיה עד לסיומו המוצלח של הפרויקט בלוחות הזמנים שנקבעו לכך."

משה זריהן ,CTO ב- Trustnet מסר כי: "הפרויקט שהוטמע בחברת הביטוח איילון הוא דוגמא לפרויקט מוצלח שעמד בלוחות הזמנים ומעניק אבטחה מלאה לאלפי סוכני ועובדי החברה. שיתוף הפעולה לו זכינו מאיילון היה הגורם המכריע בהצלחתו".

רעי פלד, מנהל תחום פאלו אלטו נטוורקס בזברה טכנולוגיות, המפיצה של פאלו אלטו נטוורקס הוסיף כי: "חברת הביטוח איילון מצטרפת לשורה ארוכה של לקוחות פאלו אלטו מרוצים, המקבלים הגנה מלאה לכל תשתיות הארגון שלהם".

Advertisement