Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

איך ישפר בנק אגוד את אבטחת המידע של נתוני הלקוחות שלו?

פורסם

ב-

עודד רזבנק אגוד יטמיע במחלקת ה-IT שלו את פתרון ערבול הנתונים  Jumble של חברת Brillix (בריליקס) הישראלית,  המתמחה בפתרונות ושירותים מתקדמים לחברות וארגונים בארץ ובעולם בתחומי בסיסי נתונים, ביג דאטה ואבטחת מידע.  הפתרון ישמש את הבנק לטובת שיפור רמת אבטחת המידע של נתוני הלקוחות  במערכות שאינן בסביבת פרודקשיין תוך מתן הגמישות לגופי הפיתוח והבדיקות שלו לעשות שימוש בנתונים במבנה זהה בחוקייתו לנתונים האמיתיים אך כשהם מעורבלים ואינם ניתנים לזיהוי. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

פתרון Jumble, שפותח על ידי חברת Brillix לפני כעשור וכיום נמצא בגרסת 10.0 שלו , נועד לסייע לחברות וארגונים לשמור על המידע הרגיש אודות לקוחותיהם כגון מספרי כרטיס אשראי, רישומים רפואיים ועוד, בעבודה בסביבות פיתוח, בדיקות ופרה פרודקשיין מול גורמים שאינם מורשים לגשת לנתונים המלאים והרגישים. הפתרון מאפשר לארגון להגדיר את הנתונים הרגישים, לזהות אותם ע"י מנגנון איתור ומיפוי מובנה ולערבל אותם לפי חוקיות ומספר סוגי ערבול שנקבעים מראש על ידי המורשים לכך בארגון. הפתרון משרת בהצלחה מספר רב של ארגוני אנטרפרייז בישראל, באירופה ובארה"ב והוא עמד בהצלחה בבדיקות מחמירות של ארגונים ממגזרים שונים כגון : בנקאות, רפואה, טלקום וביטחון.

לדברי אורן אטיאס, מנהל הפרויקט בבנק , "בחרנו בפתרון Jumble של Brillix לאחר בחינה מעמיקה שלו מול הצרכים שלנו בתחום ומול פתרונות אחרים. באמצעותו אנו לוקחים צעד נוסף ומשמעותי קדימה את רמת אבטחת המידע שלנו והמחוייבות שלנו כלפי הלקוחות לשמירה מקסימאלית על סודיות המידע הרגיש אודותיהם. הפתרון מבטיח לנו מחד עבודה יעילה בסביבות הפיתוח והבדיקות תוך שימוש בנתונים במבנה האמיתי שלהם, ומנגד מניעת זליגה של המידע לגורמים שאינם מורשים לגשת אליו".

לדברי עודד רז סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי ומנהל חטיבת ה-Security  בחברת Brillix  , "אחד האתגרים המרכזיים שניצבים כיום בפני יחידות ה-IT של חברות וארגונים הוא נושא אבטחת המידע, כאשר מחקרים מצביעים על כך שהגורם האנושי בארגון הוא אחד הגורמים המרכזיים לזליגת המידע מהארגון. Jumble מאפשר לחברות וארגונים לעמוד באתגרים אלו בהצלחה באמצעות ערבול הנתונים ומניעת זליגתם לגורמים שאינו מורשים לראות אותם. אנו שמחים וגאים על כך שבנק איגוד בחר בפתרון שלנו והוא מצטרף לרשימת הלקוחות המכובדת שלנו שבחרו אף הם בפתרון".

אושרת בן אבי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-Brillix מוסיפה כי, ״ההצטרפות של בנק אגוד ללקוחותינו בתחום היא חלק ממגמה של ביקוש הולך וגובר מצד חברות וארגונים לפתרונות שיאפשרו להם להגן על הנתונים החשובים והרגישים בסביבות הנמוכות".

בתמונה: עודד רז, סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי ומנהל חטיבת ה-Security בחברת Brillix

Advertisement