Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

אי. סי. איי טלקום מכריזה על שותפות עם צ'ק פוינט

פורסם

ב-

אי.סי.איי טלקום, ספקית גלובלית של פתרונות רשת מהדור הבא, הודיעה היום על שיתוף פעולה אסטרטגי בינה ובין חברת צ'ק פוינט. שיתוף פעולה זה בא לידי ביטוי בפתרון ה- LightSec, המהווה את אחד הפתרונות המקיפים ביותר לאבטחת סייבר ברשתות תפעול ומחשוב (IT) של ספקיות שירותים.

LightSec מכילה את פתרון ה- Next Generation Threat Prevention. פתרון המספק אבטחה מוכחת, פריסה קלה וניהול יעיל באמצעות ארכיטקטורת Software Blades, עטורת הפרסים של צ'ק פוינט. השילוב בין יכולות האבטחה של צ'ק פיונט למומחיות של אי.סי.איי בתעבורת נתונים וניהול רשתות (transport and networking) הופך את LightSec לפתרון ייחודי. זאת מאחר ומערכת ה LightSec מסוגלת לתת מענה רוחבי ומקיף ביותר להגנת הרשת, תוך כדי חסכון בעלויות תפעול, ומבלי להצריך חומרה או תוכנה נוספות.

"הפתרון של צ'ק פוינט במניעת איומי הדור הבא משולב במערכת ה LightSec של אי. סי. איי, הינו חדשני בכך שהוא מספק הגנה רב שכבתית בכל חלקי הרשת: גם ברמת התשתית, גם ברמת החומרה וגם ברמת התוכנה. בכך הוא אחד הפתרונות הכוללניים ביותר להגנת סייבר שניתן למצוא כיום בתעשייה." אמר אלון קנטור, סגן נשיא לפיתוח עסקי בצ'ק פוינט טכנולוגיות תוכנה. "אי. סי. איי נוקטת בגישה ייחודית להטמעת התקני אבטחה רבים באופן וירטואלי וצ'ק פוינט נרגשת לשתף עמה פעולה בחדשנות זו."

אי.סי.איי טלקום, המובילה בפתרונות תקשורת תעבורת נתונים ברשתות אופטיות, פיתחה פלטפורמה חדשה מבוססת NFV על בסיס מוצרי ה-NPT שלה. הגישה המבוזרת (D-NFV) משלימה את הציוד שנבנה למטרה ספציפית ב"קופסה גנרית". בדרך זו, ציוד כגון Apollo ו-NPT של אי.סי.איי, ניתנים להגדרה, בקרה ושליטה מרחוק. את אותו מנוע ניתן להגדיר כך שיספק בדיקת SCADA DPI במיקום אחד והצפנה במיקום אחר.

דארל אדווארד, מנכל אי סי איי

דארל אדווארד, מנכל אי סי איי

"השותפות האסטרטגית בין אי.סי.איי לצ'ק פוינט נכרתה על מנת למנף את החוזקות והמומחיות של כל אחת מהחברות" אמר יובל אילוז, מנהל חטיבת הסייבר באי.סי.איי טלקום. "אי.סי.איי בחנה את פתרון Next Generation Threat Prevention של צ'ק פוינט על פלטפורמת NFV בשורה מגוונת של מבדקים קפדניים. הן אי.סי.איי והן צ'ק פוינט שואפות למלא את הביקוש הגדל להגנה מקיפה מפני התקפות סייבר ברשתות תפעוליות ו- IT כאחד."

חבילת LightSec היא מערכת חכמה המבוססת web לניהול איומים. LightSec-V מספקת תמונה רחבה הן לגבי רכיבי אי.סי.איי. והן לגבי רכיבים נוספים המשמשים את הלקוח. המערכת ניתנת להתאמה מדויקת לצרכים הספציפיים של כל לקוח.

Advertisement
Continue Reading