Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

אמן רוכשת את פוריטי

פורסם

ב-

קבוצת אמן הודיעה כי רכשה את הפעילות הייחודית של חברת פוריטי (Foreity), בבעלותם של עידן ואוהד פלוטניק, העוסקת בפיתוח, תכנון, הטמעה וייעוץ של טכנולוגיות ומוצרי אבטחה מתקדמים בסביבת מיקרוסופט עבור מספר רב של לקוחות בעלי תשתיות מיקרוסופט בארגון או בענן אשר נדרשים לפתרונות אבטחת מידע מתקדמים. היקפה של העסקה מוערך במאות אלפי ש"ח.

חברת פוריטי, אשר הוקמה בשנת 2008, הינה קבלנית משנה של חברת מיקרוסופט ומספקת שירותי תכנון, ייעוץ, הטמעה ופיתוח מתקדמים לאבטחת מוצרי מיקרוסופט. פתרונות אבטחת המידע של מיקרוסופט אותם מטמיעה פוריטי כוללים גישה מרוחקת ומאובטחת בצורה שקופה; הגנה מתקדמת על שרתי הדואר, תחנות הקצה והשרתים בארגון; הגנה על חיבור טלפונים ניידים ללא התקנה של רכיבים בצד הטלפון; הגנת DLP; הגנה על שירותי ענן; תכנון והטמעת SSO; ניהול זהויות, שירות הקשחות של שרתים, תחנות עבודה ויישומים ועוד.

בעלי החברה, עידן ואוהד פלוטניק, מחזיקים בידע רב בתחום אבטחת המידע ובתואר היוקרתי ביותר של חברת מיקרוסופט – Microsoft MVP בתחום אבטחת המידע, המוענק לקבוצה מצומצמת של מומחי טכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר.

עידן ואוהד אמרו: "אנו שמחים על חתימת ההסכם עם קבוצת אמן. ברבות השנים בסיס הלקוחות שלנו התרחב והחלטנו כי הגיע הזמן להצטרף לחברה גדולה יותר אשר תוכל לספק שירותי תמיכה איכותיים ללקוחות. אמן היתה הבחירה הטבעית שלנו לאור היכרותנו את העבודה המקצועית הנעשית שם בתחום אבטחת המידע ובכלל".

צביקה אלפי, סמנכ"ל המכירות והשיווק ומנהל חטיבת התשתיות בקבוצת אמן, אמר: "ההצטרפות של חברת פוריטי לפעילות אבטחת המידע בקבוצה תהווה מכפיל כוח ליכולות שלנו בתחום תשתיות מיקרוסופט ותרחיב את המטריה השירותית המקיפה שאנו מספקים ללקוחותינו".

Advertisement
Continue Reading