Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

אסותא הטמיעה פתרון פיירוול של פאלו אלטו

פורסם

ב-

בעבר עבדה הרשת עם FireWall מיצרן אחר שלא סיפק מענה לניתוח פרוטוקולים וללא יכולת הפעלת מספר מנגנוני סינון במקביל.

רשת המרכזים הרפואיים אסותא בחרה בפתרון ה-FireWall של Palo Alto Netowrks לאבטחת המערכות הארגוניות בבית החולים של הרשת ברמת החייל ובבית החולים הציבורי החדש באשדוד. במסגרת הפרויקט הוטמע FireWall מדגם 5050 של Palo Alto Networks בשני ה-Data Centers של בתי החולים השונים. הפרויקט נעשה בשיתוף אינוקום מקבוצת אמן, המייצגת את פתרונות Palo Alto Networks בישראל ובשיתוף TrustNet.

בתי החולים של אסותא ברמת החייל ובאשדוד משרתים מאות אלפי אנשים מידי שנה, ולכן ישנו שימוש רב במידע רגיש אודות המטופלים הכולל נתונים אישיים רבים וסכנה תמידית מפני התקפות סייבר שונות. בעקבות כך לרשת אסותא דרוש FireWall המסוגל להתמודד עם נפח תעבורה של לפחות 10 GB וניתוח תעבורת רשת ללא פגיעה בביצועי המערכות, שכן פגיעה שכזאת עלולה להזיק לשירות אותו מעניקה הרשת למטופליה. בעבר עבדה הרשת עם FireWall מיצרן אחר שלא סיפק מענה לניתוח פרוטוקולים וללא יכולת הפעלת מספר מנגנוני סינון במקביל. בנוסף, יכולות התחקור והתפעול שלו היו מוגבלות ולא נוחות.

הפתרון שהוטמע, FireWall מדגם 5050 אשר חולק ל-2 FireWalls וירטואליים ב-Data Center, מאפשר גישה למידע הרפואי ממגוון מערכות שונות (רשתות, מכשור רפואי ועוד) ויכולת פשוטה לחבר בין כל צוות בית החולים ללא פגיעה ברמת האבטחה בארגון.

 

Advertisement

שרון הריס, מנהל חדשנות ו-CTO באסותא: "היה לנו צורך ב-FireWall שיתן מענה לדרישות הרבות של האגפים השונים בבתי החולים, בעיקר אגף הרפואה, ויספק גישה נוחה ל-Data Center ממספר רשתות מופרדות אשר מכילות ציוד ומחשוב רפואי רב ובפתרון אשר יספק לנו מידע עדכני ומדויק על האיומים הקיימים ברשת. בזכות המעבר ל-Palo Alto Networks אנו מקבלים מידע רב המאפשר גמישות בתפעול ובאיתור תקלות במערכת, רמת אבטחה גבוהה ב-Data Center ושכבות הגנה חדשות בתחום ניתוח התעבורה ומניעת חדירות."

 

"בחרנו בפתרון של Palo Alto Networks בזכות היכולת שלו לנתח מגוון רחב של פרוטוקולים וסוגי מידע שונים, יכולת עמידה וניתוח של נפחי תעבורה גדולים במיוחד ופשטות הניהול ותחזוקת הפתרון."

 

ציון עזרא, סמנכ"ל מכירות באינוקום מקבוצת אמן: "פתרון האבטחה של Palo Alto Networks מספק לבתי החולים של אסותא את היכולת לסנן את כל המידע שעובר ברשת הארגונית, יכולות ניהול מתקדמות ועמידה בנפחי תעבורה גדולים. ה-FireWall מספק הגנה לכל סוגי האיומים הקיימים כיום ומסתנכרן עם פתרונות התשתית המובילים בעולם."

Advertisement
Continue Reading