Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

דארן טומסון, סימנטק: "ארגונים רבים מוצאים את עצמם משקיעים ביותר מדי טכנולוגיות של אבטחת מידע"

פורסם

ב-

את הדברים אמר דארן טומסון, מנהל הטכנולוגיה הראשי לאזור EMEA של סימנטק, במסגרת הכנס השנתי של החברה: "אחת מהבעיות המרכזיות הניצבות בפני מנהלי ה-IT כיום היא הצורך להטמיע כלי אבטחת מידע מחד , כאשר מאידך הטמעת אותם כלים מביאה לצמצום היעילות התפעולית של ה-IT ". עוד הוסיף טומסון כי "ארגונים רבים מוצאים את עצמם משקיעים ביותר מדי טכנולוגיות של אבטחת מידע, ולמרות זאת הם לא מקבלים רמה גבוהה יותר של אבטחה. אנחנו, בסימנטק, בונים פתרונות תוכנה אשר מטרתם היא להפחית מצד אחד את הסיכונים אך יחד עם זאת גם להעלות את היכולות התפעוליות של ה- IT".

סימנטק ישראל קיימה את הכנס השנתי שלה, Technology Day 2012, במרכז הקונגרסים אבניו בקריית שדה התעופה בהשתתפות כאלף לקוחות ושותפים עסקיים.

השנה הכנס נערך בסימן Road2Protection, והמחיש את מחזור חיי המידע כמסלול שעוברים הנוסעים והמזוודות בשדה התעופה. באווירה זאת זכו המשתתפים בכנס לחוות את ההתרגשות והחוויה של נוסעים בשדה תעופה, והאירוע שעוצב בהשראה זו כלל עמדות קבלה שעוצבו כעמדות Check In, קבלת תג משתתף בצורת דרכון, כניסה למתחם הכנס והתערוכה לאחר מעבר בידוק בטחוני מתחמים מעוצבים כגון עמדת דיוטי פרי ובתי קפה, סימנטק כ-Info Desk בשדה תעופה עם מסכי פלזמה שהציגו את המסלולים הטכנולוגיים השונים עם מועדים וה-gate בו נמצא כל מסלול, טרקלין VIPשיוחד לטובת השקת ה-NetBack & Backup appliance, אפקטים קוליים של המראות מטוסים, כרוז המאפיין שדה תעופה ועוד.

את הכנס יזמה והובילה גילי נצר, מנהלת השיווק האזורית בישראל,קפריסין ומלטה בסימנטק שנווטה את הכנס במטרה לשמר ולהעצים את תדמית המובילות של סימנטק בכל הקשור ל-Protecting People and Information.

הכנס חולק לשלושה מסלולים: אבטחת מידע; טיסה בענן והגנה על נתונים. כן התקיימו כיתות Hands-on בנושאים שונים כמו הקשחת שרתים, ניהול מערכות ניידות והזדהות חד פעמית חזקה. בבמתחם טרקלין ה- VIP ניתן היה להתנסות בפתרונות Appliance לגיבוי שהשיקה החברה במסגרת האירוע, והתנסויות במגוון הפתרונות בתחום הענן בביתן שיועד לכך.

שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל, פתח את מליאת הכנס ואמר כי "למרות צמצומי תקציבי ה-IT בחלק מהארגונים נפח הפעילות של סימנטק ישראל גדל באופן משמעותי השנה והוא צפוי להמשיך ולגדול גם ב-2013. עוד הוסיף אנג'ל כי "מטרתה של סימנטק היא לאפשר לארגונים לעבוד בצורה בטוחה ומאובטחת, ללא תלות בתשתיות הספציפיות, ולקיים אינטראקציה מלאה בין המשתמשים ליישומים הארגוניים באופן כלכלי ומאובטח. לכל אחת משלוש מגמות העל בעולם ה IT -כיום – וירטואליזצייה, מעבר למיחשוב ענן והתפשטות העולם הנייד – יש לסימנטק מענה, בזכות הרכישות הרבות אותן היא ביצעה לצד מחקרים ופיתוחים פנימיים".

Advertisement

מרקו ריבולי, סגן נשיא ומנהל האגן הדרומי באזור EMEA של סימנטק, אמר: "אנו בעיצומה של תקופה חדשה במסגרתה המניע של המתקפות הוא לא רק כספי, אלא גם פוליטי, והמשמעות שלה היא שעל ארגונים להיערך מראש עם מערך שלם של שכבות הגנה". ריבולי ציין בנאומו כי "במיפוי כמות האיומים בהיבט הגיאוגרפי, המזרח התיכון הוא האזור המותקף ביותר, וישראל היא המדינה השנייה מבחינת כמות המתקפות, לאחר לבנון".

עוד הוסיף ואמר ריבולי כי "על ארגונים בישראל להבין כי הם אינם חסינים ועליהם להיערך בהתאם על ידי הגנה על המידע הקריטי, הגדרה ומימוש מדיניות אבטחת מידע ותהליכים, הגנה על המשתמשים ויצירת מודעות בקרבם לסיכונים".

את יום האירוע חתמו בכירי סימנטק, ובראשם מרקו ריבולי, באירוע ערב אקסקלוסיבי לבכירים בתעשייה המקומית, שהתקיים במתחם הקולינרי אביגדור בתל אביב.

נותני החסות הציגו במתחם מעוצב בהתאם לאופי האירוע, ובהם: מלם תים, נטקום, בינת מערכות , אמת מחשוב, אמן, VMware, Norton , מגזין Israel Defense , Adacom, טלדור-גלאסהאוס, Trustnet , Redhat, Sumsung ו- CMS.

 

 

Advertisement
Continue Reading