Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

דרגת ELITE בהגנת סייבר

פורסם

ב-

מימין לשמאל ניר וקשי, קובי מזרחי, רותי אביאל, אלעד רוטרו- קרדיט יחצ טרנד מיקרו

בזק בינלאומי הוסמכה כשותפת ELITE של ענקית הסייבר הבינלאומית Trend Micro

בזק בינלאומי, אחת מחברות ה-ICT הגדולות בישראל, הוסמכה כשותפה במעמדElite  של חברת Trend Micro, ענקית סייבר בינלאומית. Trend Micro מציעה פתרונות בתחום הסייבר, בראשם פלטפורמת הדגל של החברה Trend Vision One ™️ המספקת מגוון כלים מבוססי AI המסייעים לארגונים בכל הגדלים להתמודד עם מתקפות.

רמת שותפות Elite היא הרמה הגבוהה ביותר בקרב שותפי Trend Micro כאשר בזק בינלאומי היא מבין הבודדות בישראל שזוכה להיכלל בה, הודות לעמידתה ביעדים העסקיים בשוק האנטרפרייז והכשרות והסמכות הצוותים בפתרונות טרנד מיקרו.

Trend Micro משלבת עשרות שנים של מומחיות באבטחה, מחקר איומים גלובלי וחדשנות מתמשכת, ומגנה על מאות אלפי ארגונים באמצעות פלטפורמת ניהול אחודה עם סנסורים לכל ווקטור תקיפה ארגוני, ביניהם תחנות קצה ושרתים, EMAIL, רשת, ניהול זהויות, ענן וסביבת OT וממשק ניהול לזיהוי, תחקור ותגובה יעיל ומהיר יותר.

רוויטל אוחיון, מנכ"לית טרנד מיקרו ישראל: "אנו מברכים את בזק בינלאומי על עמידה ביעדים העסקיים המשותפים, המקנים לבזק בינלאומי מעמד של שותף ELITE שהינו המעמד הגבוה ביותר של שותפות עם טרנד מיקרו. אנחנו בטוחים כי הפתרונות המשותפים עם בזק בינלאומי יאפשרו לעסקים וארגונים בכל הגדלים להנות מפתרונות הסייבר המתאימים ביותר והמבוססים על הניסיון הרב של החברה לצד המקצועיות של בזק בינלאומי."

Advertisement

שרון עזרא, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי: "קבלת הסמכת שותף Elite משקפת את המחויבות של בזק בינלאומי בהרחבת המומחיות בטכנולוגיות של Trend Micro. מומחיות זו תאפשר לצוותי החברה להעניק ללקוחותיה חוויית לקוח טובה יותר בהתמודדות עם מתקפות סייבר באופן מותאם אישית לכל לקוח, כל זאת תוך שמירה על הפעילות העסקית במציאות רווית הסכנות והאיומים שהתעצמה מאז פרוץ הלחימה ב 7/10".

השותפות העסקית בין שתי החברות מתפרסת גם על פני תחומים עסקיים נוספים, ביניהם תחום השירות המנוהל, MSP (Managed Service Provider) המיועד לעסקים קטנים-בינוניים, במסגרתו הכריזה בזק בינלאומי על שדרוג פתרון ה-XDR Defender המוצע במשותף עם Trend Micro ומנוהל ע"י מיטב המומחים של בזק בינלאומי.

הפתרון המשודרג שמציעה בזק בינלאומי מוסיף עוד רובד הגנה לפתרון אבטחת הסייבר המנוהל, אשר מספק הגנה מלאה ומתקדמת על שירותי המיילים הארגוניים של Microsoft 365 ומגביר את יעילות האבטחה על תחנות הקצה עבור עסקים וארגונים מפני מתקפות כופרה ופישינג.

עם תוספת זו הופך ה-XDR Defender למערך שלם של הגנה על תחנות הקצה בפלטפורמה אחת. הפתרון המשותף הינו פתרון ענני (SAAS) וקל להטמעה ללא צורך בהתקנת חומרה. הפלטפורמה המתקדמת מאפשרת לאחד התראות ממערכות שונות ולצפות בכל התובנות באמצעות נקודת מבט אחת, כאשר מומחי הסייבר של בזק בינלאומי מטמיעים את הפתרון של Trend Micro עבור הלקוח ומנטרים את הפעילות השוטפת ממרכז הסייבר (SOC) של החברה.

לי-אור כהן, מנהלת פתרונות אבטחת מידע בבזק בינלאומי מציינת כי "לאחר השקת ה-XDR Defender בתחילת השנה זיהינו כי רבים מהארגונים שעובדים בשגרה עם הכלים המשרדיים של מיקרוסופט ובתוכם תיבות המייל, משאירים את נקודת הקצה הזו לא מוגנת מספיק. לשם כך החלטנו להוסיף ל-XDR Defender המשותף עם טרנד מיקרו שכבת הגנה נוספת, המבוססת על ניסיון הייחודי של החברה להתמודד עם איומים בווקטור זה ובכך להפוך את הפתרון לשלם ומקיף יותר."

Advertisement
Continue Reading