Connect with us

מתקפות סייבר

הושק "תו אשנב" לאתר בטוח

פורסם

ב-

"תו אשנב", מיזם חדש לבטיחות הגלישה ברשת האינטרנט מושק בימים אלו על ידי עמותת אשנב, אנשים למען שימוש נבון ברשת האינטרנט.
"תו אשנב”, מאפשר לגולשים ברשת לדעת כי מדובר באתר בטוח לשימוש, בעל קוד אתי ותקנון המאפשר לשוהים בו, ליהנות מזמן גלישה בטוח וראוי.
התו מוענק לאתרים העומדים בכללי אתיקה העוסקים בשמירה על פרטיות הגולש, אבטחת מידע ועוד מאפיינים נוספים.
בדיקת תכני האתר ואופי פעילותו נבחנים לפי מדדים שקבעה ועדה מייעצת מטעמה של עמותת אשנב, ואשר הורכבה מאנשי מקצוע המובילים בתחום האינטרנט בישראל.

לדברי ברוך הינוך, יו"ר עמותת אשנב, "היתרונות ב"תו אשנב" עצומים. הורים וילדים יכולים לדעת כי האתר אליו הם גולשים הוא אתר המכבד את הגולשים בו, מציע תכנים הולמים ושומר על פרטיותם. הצגת "תו אשנב" באתר מהווה יתרון גדול גם לבעלי אתרים, שהרי היא מייצרת להם נכס משמעותי בכל הקשור לניהול המוניטין, הגברת מספר הכניסות, החשיפה לאתר והצגת תפיסת חדשנות ואחריות חברתית- קהילתית כלפי לקוחותיו. "
עוד הוסיף הינוך: " כשהבטיחות, הפרטיות והשימוש הנבון של הגולשים ברשת עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו, מובילה אשנב מגמה חדשנית בתחום. אני קורא להורים, חפשו את "תו אשנב" באתרים בהם גולשים ילדיכם. אתר בעל "תו אשנב" הוא בטוח יותר ואינו מסוכן לשימוש".
בין הקריטריונים לקבלת התו ניתן למנות: חשיפת שם מלא של בעל האתר ופרטים ליצירת קשר. האתר מציע מדיניות ברורה באשר לשמירת פרטיות המשתמשים. האתר מבקש אישור מהמשתמשים שקראו את המדיניות לפני אגירה של נתוני המשתמשים. האתר אינו שומר פרטים מזהים אודות קטינים. האתר נקי מתכנים אסורים על פי חוק כגון הימורים, הסתה וכדומה. האתר ימנע מהצגת תכנים שאינם ראויים. אתר שומר נתונים שגניבתם עלולה לפגוע במשתמשים על ידי גניבת זהותם, תהליך קליטתם מוצפן וננקטו אמצעי אבטחה מתאימים למניעת חדירה לנתונים אלו. במידה ומתבצע דיוור בכל מסר יש לגולש אפשרות להסיר עצמו מרשימת התפוצה.

Continue Reading