Connect with us

רגולציה

חברת הרובוטיקה Kryon קיבלה את תקן אבטחת המידע ISO/IEC 27001:2013

פורסם

ב-

עם קבלת התקן, קריון היא חברת האוטומציה הרובוטית היחידה בעולם בעלת שלושה תקני בטיחות

חברת הטכנולוגיה הישראלית קריון,המפתחת טכנולוגיות אוטומציה רובוטיות, הידועה בגישתה הממוקדת לקוח ושרות הודיעה כי מערכת אבטחת המידע שלהם קיבלה את תקן ISO/IEC 27001:2013.

תקן ISO 27001 ניתן לקריון על עמידתה בפרוטוקולים שבהם יש לטפל באבטחת המידע בכל שכבות הארגון, בפתרונות ובשיטות הפעולה הנוגעות לגורם האנושי, למערכות המחשוב, בסיסי הנתונים והבקרה בארגון. התקן ניתן לחברה רק לאחר ביקורת מקיפה שהוכיחה כי היא עומדת בקריטריונים המחמירים לאבטחת המידע הפרטי של לקוחותיהם כגון פרטים פיננסיים או פרטים אישיים של העובדים.

עם קבלת תקן האבטחה, ISO 27001, קריון היא כעת חברת האוטומציה הרובוטית היחידה בעולם המחזיקה שלושה תקני אבטחה:

  • תקן ISO/IEC 27001:2013 על עמידתה בפרוטוקולים שבהם יש לטפל באבטחת המידע בכל שכבות הארגון.
  • תקן ISO/IEC 9001 על בקרת איכות הליכים, המקיף את כל מחזור חיי המוצר. תקן ISO 9001 הוא מודל להבטחת איכות בתכנון (Design), פיתוח, ייצור, התקנה, מתן שירות ותחזוקה.
  • תקן כללי להגנת נתונים (GDPR compliance) – הניתן לה לאור עמידתה בתקני אבטחת המידע המחמירים לשמירה על פרטיות המידע ואבטחתו.

"קריון מחויבת לשמור על הרמה הגבוהה ביותר של אבטחת מידע על מנת להציע את פתרון האוטומציה הרובוטית הטוב ביותר ללקוחות שלנו." אומר הראל טייב, מנכ"ל חברת קריון. "עמידה בסטנדרטים שנקבעו על ידי ארגון ISO וועדת האלקטרו-טכנית הבינלאומית היא הישג חשוב בשבילנו והוא משקף את החשיבות שאנחנו נותנים לביטחון הפרטים האישיים של הלקוחות שלנו. תקן  ISO/IEC 27001:2013 משקף את המחויבות המתמשכת שלנו לספק ללקוחותינו את רמת האבטחה הגבוהה ביותר".

Advertisement
Continue Reading