Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

חברת CloudLock, המספקת פתרונות סייבר סקיוריטי ליישומים מבוססי ענן, משיקה סניף שיווק ומכירות בישראל

פורסם

ב-

חברת CloudLock, המספקת פתרונות סייבר סקיוריטי ליישומים ארגוניים מבוססי ענן, מכריזה על הקמת סניף בישראל שיקדם את פעילות השיווק והמכירות ובראשו תעמוד נועה קרול, שמילאה תפקידי ניהול בתחומי השיווק והמכירות בחברות סייבר ואינטגרציה מובילות בישראל.

הסניף הישראלי יפעל במקביל למרכז המו"פ של החברה בישראל, שהוקם על-ידי אורי קרן ומונה 25 עובדים. מטה החברה פועל בבוסטון וסה"כ החברה מעסיקה כ – 130 עובדים.

חברת CloudLock הוקמה בשנת 2011 על-ידי שלושה יזמים ישראלים – גיל צימרמן, רון זלקינד וצחי שפסה – והיא מספקת לארגונים מעטפת אבטחת מידע רחבה ליישומים מבוססי ענן, הכוללים בין היתר, את ServiceNow, Google Apps, Salesforce.com, Azure O365, AWS, Force.com, Dropbox.

בניגוד למערכות הגנה קיימות בשוק, מערכת CloudLock מציעה לארגונים פתרון בתצורת API, מבוסס ענן                    (Cloud-Native) וכך אינו משפיע על משאבי ה – IT או על חווית המשתמש הסופי. המערכת מספקת פתרון הגנה שלם המאפשר ניטור ומעקב אחר פעילות הרשת והתנהגות המשתמשים וכך מתריעה על איומים פוטנציאליים בזמן אמת עוד לפני חדירתם למשאבי הארגון.

חברת CloudLock הצליחה תוך 4 שנים להציג קצב גידול מרשים וכיום היא משרתת למעלה מ – 700 לקוחות גלובליים ו-6 מיליון משתמשים. בין לקוחותיה נמנים חברות ענק דוגמת ווירפול, HBO, FT, סיגייט, DreamWorks, הגרדיאן, פנדורה, ארגון ה – GSA הפדרלי ועוד. כמו כן, החברה קטפה תארים ופרסים רבים דוגמת תואר כמו "יזם השנה" של מדינת מצ'וסטס, דירוג שמיני במקומות הטובים ביותר במדינה זו, דירוג בין 100 החברות  המצליחות ב – Red Hering היוקרתי ועוד. עד כה, גייסה החברה 40 מיליון דולר מקרנות דוגמת בסמר ונצ'רס, סידר ו – Accent Ventures Partners.

Advertisement

גיל צימרמן, מנכ"ל CloudLock וממייסדי החברה, אמר: "פתיחת הפעילות משקפת את התנופה העסקית והטכנולוגית בה נמצאת CloudLock  והתרחבותה למדינות באירופה וכעת בישראל. לאחר שהתבססנו בארה"ב, אנו חשים כי קיימת מוכנות ופתיחות רבה יותר גם בשוק הישראלי למעבר לסביבות ענן המחייבת ארגונים להעניק לעובדים סביבת עבודה שתאפשר להם לעבוד ביעילות תוך שמירה מקסימלית על נכסי המידע החיוניים."

צימרמן הוסיף כי "בחרנו בנועה להוביל את פעילות השיווק והמכירות של CloudLock בישראל. אין לי ספק כי הניסיון שלה וההיכרות עם שוק ה – IT בכלל ואבטחת המידע בפרט ובמקביל הנוכחות של מרכז המו"פ בישראל, יאפשרו לנו לבסס את החברה כגורם מוביל בשוק הישראלי".

במקביל, החברה פועלת בימים אלה להרחבת מרכז המו"פ של החברה הנמצא בתל אביב ועומדת לקראת גיוס  עובדי מכירות ופיתוח חדשים לפעילותה בארץ.

בתמונה: נועה קרולנועה קרול קרדיט בועז נובלמן

צלם: בעז נובלמן

Advertisement