Connect with us

חדשות

חברת FireEye מציגה הגנה מתקדמת מפני איומי בדואר אלקטרוני

פורסם

ב-

 

 

מציגה את פתרון FireEye Email Threat Prevention Cloud להגנה משולבת על דואר אלקטרוני, יחד ולצד פתרונות האבטחה המסורתיים של הארגון.

חברת FireEye, מובילה עולמית בפתרונות לאיומי סייבר מתקדמים, מכריזה על השקת פתרון FireEye Email Threat Prevention Cloud, תוסף משמעותי לאבטחת מיילים מסורתית, הכולל מאפיינים למניעת דואר זבל (SPAM) ווירוסים בנוסף ליכולת גילוי איומים מתקדמים.

מעבדת המחקר של FireEye חקרה לאחרונה את תחום דואר הזבל וההודעות הזדוניות. המחקר בחן כ- 500 אלף הודעות דואר אלקטרוני, בפרק זמן של חצי שנה ומן התוצאות עולה כי פתרונות מסורתיים לאבטחת דואר אלקטרוני לא חשפו אחוזים ניכרים ניכרים מהנקודות הפגיעות של התוכנות השונות. ממצאים אלו מצטרפים להמלצת חברת המחקר IDC, שמצביעה על כך כי הצורך של ארגונים בפתרונות אבטחת הודעות דואר אלקטרוני, קשור ביישום מדיניות של מניעת איומים וגילוי פגמים בתוכנות. כדי לענות על צורך זה, ארגונים צריכים להגביר את היעילות בהגנה על דואר אלקטרוני, הן באמצעים מסורתיים והן באמצעים חדשים ומתקדמים.

Advertisement

"מוצרים מסורתיים לאבטחת דואר אלקטרוני לא יכולים לסייע לארגונים אל מול מתקפות מתוחכמות ומתקדמות" אומר מניש גופטה, סגן נשיא בכיר לפיתוח מוצרים בחברת FireEye. "המעבדות שלFireEye חשפו כי 'ספאמרים' משתמשים בשיטות מתקדמות, שהולכות והופכות ליותר נפוצות, כאלו שמצליחות לחדור גם את ההגנה המסורתית. ב- FireEye אנו מאחדים את יכולות הגילוי המתקדמות שלנו עם הכלים המסורתיים, עליהם מתבססים ארגונים ומציעים לארגונים אבטחת דואר אלקטרוני יעילה ובטוחה יותר מבעבר".

פתרון FireEye Email Threat Prevention Cloud מאפשר לארגונים למקסם את התועלת מההשקעה שלהם באבטחת מידע ויאפשר יעילות תפקודית גבוהה יותר, זאת הודות למאפיינים ייחודיים, ביניהם: אבטחה מקיפה ולוחמה כנגד מתקפות מבוססות דואר אלקטרוני ואיומים מסורתיים, פלטפורמה מבוססת ענן, הכוללת ממשק ניהול קל ונוח לתפעול, בעלויות משתלמות, ללא צורך בהתקנה של חומרה או תוכנה מיוחדות. פתרון FireEye Email Threat Prevention Cloud מציע גם יכולת ממשק למערכת FireEye Email Threat Prevention Platform.

***

חברת FireEye מובילה עולמית בפתרונות לאיומי סייבר מורכבים, המציאה פלטפורמה ייחודית, מבוססת מכונות וירטואליות, המספקת הגנה בזמן אמת מפני הדור הבא של איומי הסייבר השונים, לחברות פרטיות ולארגונים ממשלתיים בכל רחבי העולם. החברה נחשבת לחלוצת השימוש במכונות וירטואליות בעולם האבטחה עם יותר משתי מיליון מכונות וירטואליות, הפרוסות ברחבי העולם להגנה דינאמית של גלישה ברשת, דואר אלקטרוניData Centers והתקנים ניידים. חברת Mandiant הינה בעלת שם עולמי באספקת פתרונות קצה לאבטחה, ניהול אירועים חריגים בפרופיל גבוה וייעוץ לחברות המובילות ביותר בכלכלה העולמית. השילוב בין שתי החברות מאחד בין שורה של פתרונות חדשניים ומשלימים, המציעים לארגונים הגנה מפני שורה של איומי סייבר משתנים, חשיפת האיומים בזמן אמת, תגובה מהירה להתקפות ממוקדות וניתוח סוג ההתקפה. לחברת FireEyeסניף ישראלי בהנהלת אליק חייק.

רבות מהתקפות הסייבר המתוחכמות של ימינו מסוגלות לחדור שכבות שונות של הגנה מסורתית, המבוססת על חתימות. הפלטפורמה של FireEye מספקת הגנה בפני איומים דינאמיים ללא שימוש בחתימות ומגנה על הארגון מפני טווח האיומים העיקריים ומעבר לשלבים השונים של מחזור חיי התקפת סייבר. בליבת הפלטפורמה עומד מנוע וירטואלי, אשר בשילוב עם אינטליגנציית איומים ומאגר מודיעין דינאמי, מזהים וחוסמים התקפות סייבר. לחברה מעל 1,500 לקוחות, הפרוסים בכ- 40 מדינות ברחבי העולם, ביניהן נמצאות מעל 100 חברות מתוך מדד 500 החברות המובילות על פי מדד Fortune 500.

Advertisement

Liz Rozenblat, CEO

Shachar Marketing Communication Ltd

Tel. 972-35046111 ext.2

Mobile. 972-506875590

Advertisement
Continue Reading