Connect with us

מתקפות סייבר

טרנד מיקרו משיקה פורטל עדכונים בזמן אמת על איומי סייבר למונדיאל

פורסם

ב-

לא רק עולם הכדורגל כמרקחה לקראת משחקי המונדיאל שיחלו היום אלא גם שוק אבטחת המידע שנערך לתרחישי סייבר במסגרת המשחקים: ענקית אבטחת המידע, טרנד מיקרו, השיקה פורטל ייעודי שיכלול מידע על איומים חדשים, כלים ומידע עשיר כיצד להתגונן מפני איומי סייבר שעלולים להתרחש במהלך תקופת המשחקים ומושכים את תשומת הלב של העולם כולו.

"המטרה שלנו היא להבטיח כי העולם לא יהיה קורבן לפעולת כייסות וירטואלית מצד פושעי סייבר," אמר ריימונד ג'ינס, מנהל טכנולוגיות ראשי בחברת טרנד מיקרו. "אנו כאן כדי לנטר את אותם איומים גלובליים שעלולים להתרחש ספציפית במהלך אליפות העולם".

הפורטל הייעודי יכלול מידע עדכני בזמן אמת של איומים ומתקפות הקשורות למשחקי המונדיאל וכן כלים ומידע רחב וללא תשלום להתמודד עם הצעות שונות (קופונים, מבצעי רכישה שונים של כרטיסי משחק) שעלולים לכלול וירוסים ונוזקות.

למשל, המשתמשים יוכלו להכניס את פרטי האתר ממנו הם מעוניינים לרכוש כרטיסי משחק ולוודא כי אכן האתר בטוח ואמין מפני סכנות סייבר.

 בנוסף, בפורטל יוכלו המשתמשים לבדוק באמצעות חידון קצר איזה אוהדי כדורגל הם ולאור זאת, את סוגי האיומים אליהם הם עלולים להיות חשופים. למשל, משתמש שנמצא כ"אוהד נאמן" עלול להיות יעד סביר לפושעי סייבר בעת רכישת אבזרים וביגוד הקשור לנבחרת האהודה עליו. מצד שני, משתמש שנמצא כי הוא "צופה סקרן", אשר עוקב אחר שידורי המשחקים, עלול להיות קורבן לפשעי הונאה של אתרים שיגלוש אליהם במהלך ניסיונות לחיפוש מידע הקשור למשחקי הכדורגל.

Advertisement

כתובת הפורטל:

http://about-threats.trendmicro.com/race-to-security

Continue Reading