Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

מטריקס רוכשת את חברת אבטחת המידע 2BSecure ב-20 מיליון שקל

פורסם

ב-

מטריקס ו- 2BSecure הודיעו היום על חתימת הסכם לרכישת חברת 2BSecure על ידי מטריקס. היקף העסקה עומד על כ-20 מיליון שקל. רכישה זו מהווה צעד נוסף בהרחבת סל פתרונותיה של מטריקס לתחום אבטחת המידע. לא צפויים שינויים ארגוניים בעקבות הרכישה ומנהלי החברה ימשיכו להוביל את פעילותה גם לאחר הרכישה ע"י מטריקס. השלמת הרכישה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

2BSecure הוקמה לפני 9 שנים על ידי אלון מנצור ואליה יודיאל. לפני כשנה הצטרף לחברה, שחר אפעל, לשעבר נשיא נס ישראל. לפני כארבע שנים הוקמה חברת הבת 2BNet, המתמחה בפתרונות תקשורת מתקדמים, בניהולו של שאול פילוס.

חברת Bsecure2 הינה ממובילות תחום אבטחת המידע בארץ, והיא מעניקה מגוון שירותי אבטחת מידע לארגונים גדולים רבים בישראל, ומספקת למגוון לקוחותיה פתרונות אבטחת מידע מתקדמים בתחום הייעוץ והאינטגרציה. סל השירותים של החברה כולל, בין היתר: ביצוע סקרים וביקורות, ביצוע מבחני חדירה, הדרכות והעלאת מודעות, ייעוץ, תכנון, יישום והטמעה של פתרונות אבטחת מידע ותקשורת. כן מספקת החברה  שירותים ייחודיים של אבטחת מידע בענן ושל מכירה ושירותי אינטגרציה סביב פתרונות אבטחת מידע ותקשורת מאובטחת של היצרנים המובילים בעולם בתחומים אלה.

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "בעידן הסייבר, בו נושא אבטחת מידע ממוקם בראש סולם העדיפויות של לקוחותינו, החלטנו לצרף לשורותינו את החברה המובילה בסל הפתרונות והשירותים שלה לתחום זה.   2BSecure  מרחיבה משמעותית   את יכולותינו בתחום אבטחת המידע ומתאימה לנו גם בערכים המנחים אותה, במקצוענות, בחדשנות וברמת השירות ללקוחות. אני מברך את עובדי ומנהלי החברה עם הצטרפותם, ובטוח בהצלחתנו המשותפת ליצור ערך בתחום חיוני זה".

אלון מנצור, מנכ"ל 2Bsecure: "אני גאה בהנהלה ובעובדי החברה שסייעו להפיכת החברה למובילה בתחום אבטחת המידע בישראל, באיכות השירות ובמקצוענות. אנו עדים לדרישה גוברת בתחום לפתרונות אבטחה מתקדמים יחד עם עליה ברמת המורכבות. בשנה האחרונה, עם הגידול במתקפות הסייבר, תחום אבטחת המידע עבר לקדמת הבמה. ההתמודדות עם האתגרים החדשים דורשת סוגי פתרונות וסוגי ספקים אחרים, עם מגוון רחב יותר של יכולות, שאינן בתחומי אבטחת המידע הקלאסיים. השתלבותנו במטריקס, אשר לה עמדת הובלה בשוק ה- IT ו- 'גב' כלכלי המאפשר לה יישום של מודלים עסקיים חדשניים מול לקוחות לטווח ארוך, הינה חיונית ומתבקשת, ומטרתה לאפשר לנו  להמשיך ולהוביל את השוק בתחום הסייבר ואבטחת המידע, ולספק ללקוחותינו המשותפים פתרונות מיטביים לצרכיהם".

Advertisement

מנצור הדגיש כי בעקבות רכישת החברה ע"י מטריקס היא מתעתדת לתגבר את מערך כח האדם המקצועי שלה, כדי לתת מענה לצרכים הגוברים של לקוחות החברה.

 

 

 

 

Advertisement