Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

מעבדת קספרסקי פותחת תוכנית הסגרת באגים בהיקף 50 אלף דולר

פורסם

ב-

מעבדת קספרסקי הכריזה בכנס Black Hat USA על השקת תוכנית הסגרת באגים נושאת פרסים עם HackerOne, ספקית פלטפורמת Bug Bounty מובילה. באמצעות התוכנית, מעבדת קספרסקי לא רק תקדם את אסטרטגיית מזעור הסיכונים שלה מול פרצות מובנות בתוכנה, אלא גם תמשיך לחזק את יחסיה עם חוקרי אבטחת מידע חיצוניים.

השלב הראשון בתוכנית ה-Bug Bounty של מעבדת קספרסקי יחל השבוע ויימשך שישה חודשים. במהלך השלב הראשון, מעבדת קספרסקי תציע לחוקרי אבטחה פרסים בסך של 50,000 דולר. משתתפים בתוכנית ייבחנו את מוצרי הדגל של החברה עבור לקוחות פרטיים וארגוניים, Kaspersky Internet Security ו-Kaspersky Endpoint Security. לאחר שיושלם השלב הראשון, החברה תעריך את התוצאות כדי לקבוע אילו מוצרים ופרסים נוספים יכללו בשלב השני של תוכנית ה- Bug Bounty.

"תוכנית ה- Bug Bounty תסייע לנו לשפר בהתמדה את האמצעים שאנו משתמשים בהם בבדיקות עמידות המוצרים שלנו", אמר ניקיטה שבצוב, סמנכ"ל טכנולוגיה, מעבדת קספרסקי. "אנו חושבים שזה הזמן עבור כל חברות האבטחה, גדולות וקטנות, לעבוד באופן הדוק יותר עם חוקרי אבטחה חיצוניים, ולאמץ תוכניות Bug Bounty ככלי יעיל והכרחי לשמירה על המוצרים והלקוחות שלהן ".

"פרצות הן דבר בלתי נמנע ותוכניות לכידת באגים הוכיחו עצמן כמשלימות את תהליכי האבטחה המסורתיים עם התמיכה של קהילת האקרים גלובלית מגוונת ועצומה", אמר אלכס רייס, מייסד משותף וסמנכ"ל טכנולוגיה, HackerOne. "אנו שמחים על השותפות עם מעבדת קספרסקי, כדי לסייע להם להריץ את תוכנית ה- Bug Bounty ולהגן על לקוחותיה".