Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

סופוס משיקה צוות Customer Success ייעודי, המעמיק את המחויבות ללקוחות ולשותפי הצ'אנל

פורסם

ב-

Angela Bucher, vice president of Customer Success, Sophos

Sophos Customer Success  מאפשרת ללקוחות למקסם את הערך של פתרונות סופוס, ומספקת הגנת סייבר משופרת

סופוס, מובילה עולמית של פתרונות אבטחה חדשניים לסיכול מתקפות סייבר, מרחיבה את מחויבותה ללקוחות ולשותפי הצ'אנל עם השקת Sophos Customer Success. התוכנית החדשה כוללת צוות של מומחים התומכים בלקוחות לאחר הרכישה עם משאבי אבטחה שוטפים והתראות, סמינרים מקוונים ומידע נוסף על התקפות סייבר, כגון תוכנות כופר ופרצות נתונים.

Sophos Customer Success מספקת גם הדרכה כיצד ארגונים יכולים למקסם את ההשקעה הנוכחית שלהם ולהרחיב את ההגנות האסטרטגיות שלהם עם שכבות נוספות מתוך פתרונות הפורטפוליו של Sophos, כולל  שירותי זיהוי ותגובה מנוהלים (MDR), ואבטחת נקודות קצה, רשת, דוא"ל וענן. מומחי Sophos Customer Success עובדים יד ביד עם שותפי הצ'אנל וספקי השירותים המנוהלים (MSP) של Sophos, ומעצימים את שירותי התמיכה שכבר זמינים ללקוחות.  

באופן ספציפי, Sophos Customer Success מספקת יועץ מהימן של סופוס כדי לעזור ללקוחות בכל נושא, החל מקליטת עובדים ועד להרחבת ההשקעות עבור המערכת האקולוגית הייחודית והצומחת של כל ארגון, כדי להגן בצורה הטובה ביותר מפני התקפות סייבר המשתנות ללא הרף. תמיכה ייעודית זו מבטיחה ללקוחות נקודת קשר אחת שיכולה לענות במהירות על שאלות ולשתף מודיעין איומים רלוונטי לקבלת חוויה מלוכדת ועקבית המטפחת שיטות אבטחת סייבר מיטביות.

"בעקבות ההשקה המוצלחת של Partner Care של סופוס מוקדם יותר השנה, הבנו שיש כאן הזדמנות לספק רמה דומה של שירות מנוהל ישירות ללקוחות שלנו", אמרה אנג'לה בוצ'ר, סגנית נשיא Customer Success, סופוס. "על ידי יצירת נקודת קשר אחת ללקוחות, אנו יכולים לעבוד בצורה חלקה יותר כדי לשפר את שביעות רצון הלקוחות ברמות רבות. זמינות זו של 'מגע קרוב' מסייעת גם לשותפים ולספקי שירותים מנוהלים להגן על לקוחותיהם ולתת להם שירות טוב יותר. אנו נעבוד בשיתוף פעולה הדוק כדי לסייע ללקוחות לנצל את מלוא יכולות האבטחה בהשקעה הקיימת שלהם, כמו גם להוסיף ולשלב פתרונות אחרים מהפורטפוליו של סופוס".

צוות Sophos Customer Success כולל שתי רמות שירות – גישה מעורבת וגישה טכנולוגית. הגישה המעורבת כוללת מעורבות אישית ומעשית עם לקוחות, המתאימה בדרך כלל לארגונים עם דרישות מורכבות. הגישה הטכנולוגית היא אוטומטית ומדרגית יותר, כדי לתמוך בשותפים ובספקי שירותים מנוהלים עם נפח גדול יותר של לקוחות באמצעות תהליכים מתוקננים.

Advertisement

"צוות זה מאפשר לשותפים להבין טוב יותר את הידע של הלקוחות על המוצרים והשירותים שלהם, ומספק את התובנות הדרושות לשותפים כדי לאתר הזדמנויות להתרחבות מול לקוחותיהם", אמר סם הרד, נשיא Data Integrity Services, שותף צ'אנל של סופוס. " Sophos Customer Success היא הרחבה מצוינת של השותפות שלנו עם החברה – חיזוק מצב האבטחה של לקוחותינו והעלאת שביעות רצון הלקוחות לגבהים חדשים".

מידע נוסף על Sophos Customer Success זמין בכתובת Sophos.com.

Continue Reading