Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

קספרסקי וטלפוניקה מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי

פורסם

ב-

מעבדת קספרסקי שמחה להכריז על שותפות אסטרטגית חדשה עם טלפוניקה (Telefónica), אחת מספקיות התקשורת המובילות בעולם הטלקום. השותפות נועדה לספק ללקוחות ברחבי העולם שירותי אבטחת סייבר.

במסגרת ההסכם, טלפוניקה – המוכרת בשמות המותגים המסחריים 02, מוביסטאר ו- Vivo – תשלב אל תוך מערך אבטחת הסייבר שלה את שירותי המודיעין של מעבדת קספרסקי, המבוססים על רשת אבטחת המידע מהענן של קספרסקי, וכן את המומחיות הנרחבת של צוות המחקר והניתוח הגלובלי של קספרסקי (GReAT).

מערך הסייבר של טלפוניקה נבנה על בסיס טכנולוגיה שפותחה על ידי החברה, ואשר מאחדת את המומחיות של צוות ה- CyberSOC הגלובלי (מרכז פעילות אבטחה) יחד עם הניסיון של מספר שחקני מפתח בתחום כגון מעבדת קספרסקי. עם מוצרי טלפוניקה, חברות ומנהלי IT יכולים להגן על עצמם מפני התקפות סייבר באמצעות:
• מניעה באמצעות Latch ו- Metashield
• זיהוי באמצעות מערכת זיהוי איומים וניהול פרצות ו- Faast
• תגובה באמצעות מערך אנטי-הונאות והגנה מפני התקפות DDoS

החוזקות של קספרסקי יסייעו לשפר את שירות זיהוי האיומים של טלפוניקה באמצעות אספקת מודיעין חדש שיסייע ללקוחות לגשת ולטפל בסיכוני סייבר:

• ניטור איומי בוטנט – הגנה בזמן אמת מפני התקפות בוטנט המכוונת נגד משתמשים של בנקים או שירותי תשלום מקוונים, ואפשרות להציב הגנה לחסימת תקשורת בוטנט עם שרתי הפיקוד והשליטה שלו.
• זרימת נתוני מודיעין גולמיים –מערך של זרמי נתונים עם מידע עדכני אודות קוד זדוני, המאפשר להציב את ההגנה הנדרשת מבעוד מועד.
• דוחות מודיעין אשר מתחשבים בסוג התעשייה ובאזור הפעולה, ומציפים את האיומים הרלוונטיים ביותר לארגון מסוים. הם כוללים פרשנות של המידע הסטטיסטי והערכת פגיעות.
• הכשרות אבטחת סייבר שיספקו רובד נוסף של ניסיון ממשי עבור מנהלי אבטחת מידע, ויציידו אותם בכלים להתמודד עם פעילות סייבר בלתי רצויה.

Advertisement

"סוג זה של שותפות אסטרטגית הוא עבורנו צעד נוסף קדימה לקראת הובלת שוק האבטחה. היא ממצבת אותנו כאפשרות הטובה ביותר להגנה על עסקים וממשלות כנגד התקפות סייבר באמצעות שירות מודיעין האיומים הייחודי שלנו. שילוב שירותי מעבדת קספרסקי כחלק מטווח זרמי הנתונים שלנו, משקף את המחויבות שלנו לספק ללקוחותינו את פתרונות האבטחה החדשניים ביותר, ולקדם את המשימה שלנו להפוך לטלקו-דיגיטלי", אמר אוליבר מרטינז, ראש אבטחת מידע גלובלית בטלפוניקה.

"אנו גאים לספק לטלפוניקה את חבילת שירותי מודיעין האבטחה של קספרסקי, המוצעת כחלק מהאסטרטגיה שלנו לשיתוף פעולה עם ספקי שירותי אבטחה מנוהלים. כשהם מצוידים בכלי עוצמתי כל כך, המומחים בטלפוניקה יהיו ערוכים בצורה טובה יותר להגיב לאיומים המכוונים נגד לקוחותיהם. אנו בטוחים כי שיתוף הפעולה עם מעבדת קספרסקי יאפשר לטלפוניקה להרחיב את טווח השירותים שלה בתחום אבטחת המידע", אמר וייניאמין לבסטוב, סגן נשיא פיתוח עסקי, מעבדת קספרסקי.

"יש להתייחס לאבטחת מידע כאסטרטגיה שלמה, ולא כמוגבלת לפעולות מניעה וזיהוי בלבד. זו הדרך היחידה בה אנו יכולים לעצור איומי סייבר. טלפוניקה ומעבדת קספרסקי חולקות חזון זה, ואנו בטוחים כי יחדיו נוכל לבנות סביבה תחרותית ומאובטחת יותר", אמר אובנס מיכאלוב, מנכ"ל מעבדת קספרסקי איבריה.

זו אינה הפעם הראשונה בה מעבדת קספרסקי משתפת פעולה עם ספקי טלקום – ב- 2006 החברה חתמה על שותפות עם טלפוניקה בשוק הברזילאי.

למעבדת קספרסקי יש כיום יותר מ- 80 שותפים גלובליים והסכמים טכנולוגיים עם חברות IT וטלקום מובילות, כולל מיקרוסופט, IBM, סיסקו, ג'וניפר נטוורקס, אלקטל, לוסנט, Blue Coat, צ'ק פוינט, D-Link, GFI, Gwava, נטגיר, סוניקוול RSA, ZyXel, Alt-N, Parallels, לנובו, פייסבוק, קוואלקום, ורטו, ועוד.

Advertisement
Continue Reading