Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

קספרסקי מביאה את פרארי לאירוע המירוצים הבינלאומי הראשון בישראל

פורסם

ב-

ביוני 2013, תארח ירושלים את "Peace Road Show Jerusalem Formula: The", הרוד-שואו הבינלאומי הראשון המתקיים בישראל ואירוע היסטורי שלא היה בישראל מעולם. באירוע תככב קבוצת פורמולה 1 של סקודריה פרארי על רקע האתרים ההיסטוריים והציוריים של העיר, לצד מופע רכיבה ראשון בארץ של אופנועי סופרבייק ואירועים מוטוריים נוספים. השתתפות קבוצת פרארי מתאפשרת הודות לשיתוף הפעולה בין מעבדת קספרסקי לבין סקודריה פרארי.

מופעי פורמולה ירושלים, יתקיימו בתאריכים 13-14 ביוני, ותצוגת המכוניות תתקיים במתחם הרכבת בין התאריכים 13- 9 ביוני. במסגרת האירועים יתקיימו מופעי נהיגה והמכוניות תחלופנה במסלול ייעודי ברחובות העיר ולמרגלות חומות העיר העתיקה.

לדברי יוג'ין קספרסקי, מנכ"ל ומייסד מעבדת קספרסקי: "זו השנה הרביעית של שותפות מצליחה מאוד בין מעבדת קספרסקי וסקודריה פרארי. לאורך תקופה זו הרחבנו בהתמדה את השותפות בינינו ופיתחנו פרוייקטים משותפים חדשים. אני שמח מאוד מהצלחתנו להביא את פרארי לישראל, ולתרום למירוץ הראשון המתקיים בעיר – "Peace Road Show Jerusalem Formula: The". אנחנו במעבדת קספרסקי מאמינים כי חשוב ללכת בדרכים חדשות ולנהוג אחרת, ואני מקווה כי פרויקט ייחודי זה יהווה התחלה מזהירה של מסורת מירוצים חדשה".

לדברי ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת: "מכוניות פורמולה על רקע חומות העיר העתיקה הן אירוע היסטורי שיתרום רבות לכלכלת העיר, לתיירות ולמיתוג ירושלים בעולם. ירושלים היום היא עיר פתוחה ומזמינה, וחשוב לנו, באמצעות המופע הבינלאומי הזה, לשלוח מסר של שלום ללא מחלוקות פוליטיות. אנו מזמינים את כל חובבי הספורט באשר הם, ללא קשר לדת, גזע או מין, לקחת חלק באירוע ההיסטורי והחשוב הזה. אנו מודים לחברת קספרסקי על שתרמה לנו הניסיוןה רב שלה בארגון אירועים מוטוריים בערים ברחבי העולם".

 

Advertisement

נהג המרוצים ז'אן לוקה פיסיקלה, אמר היום במסיבת העיתונאים: "אני מתרגש להשתתף באירוע היסטורי ראשון מסוגו בעיר ירושלים במסגרת מופע הפורמולה 1. ברצוני להודות לעיריית ירושלים, חברת קספרסקי ולפרארי על שיזמו את האירוע הזה".

מעבדת קספרסקי נכנסה לעולם המירוצים המוטוריים במאי 2010, כשנתנה חסות לקבוצת AF Corse – המתחרה בסדרת מירוצי Le Mans עם מכוניות פרארי GT – ומילאה תפקיד ספקית רישמית של סקודריה פרארי. חצי שנה לאחר מכן, הפכה מעבדת קספרסקי לנותנת חסות רשמית של הקבוצה: לוגו קספרסקי הופיע על מכוניות הפורמולה 1 של פרארי. הלוגו המוצג בקדמת הרכב ומשני צידיו, נראה לאורך כל עונת מירוצי פורמולה 1 ב-2012, ויוצג גם בעונת 2013. הלוגו מייצג את הסכם החסות המורחב בין קבוצת סקודריה פרארי ומעבדת קספרסקי, אשר נחשף במירוץ האחרון של עונת 2011 בסאן פאולו.

בתמונה מימין לשמאל: אלדו דל-בו – מנהל אזורי בקספרסקי העולמית, נועם פרוימוביץ – מנכ"פ פאוור תקשורת – נציגת קספרסקי בישראל, ניר – ברקת – ראש עיריית ירושלים, ז'אן קרלו פיסקלה – נהג פורמולה 1 וליאור שגיא- מנכ"ל UPS  ישראל

 

Advertisement
Continue Reading