Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

קספרסקי עם יתרון קטן על סימנטק במבחני דניס

פורסם

ב-

קספרסקי יצאה בידה על העליונה בתוצאות המבחנים האחרונים שביצעה חברת Dennis Technology – אך רק במעט. בבדיקה של הפתרונות למשתמשים פרטיים, קספרסקי וסימנטק הציגו את התוצאות הגבוהות ביותר במבחן החשיפה לקוד זדוני, עם 99 ו- 98 אחוזי זיהוי והגנה בהתאמה. לעומתם המוצר הגרוע ביותר היה מערכת אבטחת המידע של מיקרוסופט שנחשפה אל מול 39 אחוזים מהקוד הזדוני. מבין האנטי וירוס החינמיים, Avast נמצא אפקטיבי יותר מ- AVG עם 96 אחוזים אל מול 87.

מהמחקר עולה כי המוצרים אשר משתמשים בסינון אתרים על פי מוניטין יש ייתרון משמעותי במניעת איומים. המחקר גם בדק את מספר התוכנות הלגיטימיות שחסמו הפתרונות מהתקנה, תוך שהם מפריעים לפעילות התקינה של המשתמש. טרנד מיקרו ומקאפי היו נקטו באסטרטגיות "פרנואידיות" שהביאה אותן לרמת דיוק של 61 ו- 74 אחוזים בהתאמה. ESET, AVG וקספרסקי הצטיינו בתחום זה. הצלחה במבחן זה הוא מה שמספק לקספרסקי את היתרון הסופי על פני נורטון. גם התוכנה של נורטון וגם ESET זוכות יחד עם קספרסקי לדירוג AAA מצד חברת המחקר.

תוצאות דומות נצפו גם עבור פתרונות ההגנה עבור עסקים קטנים ועבור ארגונים, שם קספרסקי וסימנטק צעדו כתף אל כתף עם תוצאות מצוינות שהעניקו להם את דירוג ה- AAA. מקאפי "פתרון כשירות" וסופוס, שהשתתפו במבדק זה הציגו תוצאות שאינן משביעות רצון.

 

Continue Reading