מוצרי אבטחת מידע
יוסי כרמיל: "התוצאות העסקיות של סלברייט משקפות את החשיבות של המידע הדיגיטלי ביצירת עולם בטוח יותר"
חברת סלברייט, המובילה בתחום ה-Digital Intelligence (DI), מפרסמת היום תוצאות שיא לרבעון השלישי של 2017 ולשלושת הרבעונים הראשונים של השנה.
ההכנסות בשלושת הרבעונים של 2017 גדלו ב-22% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, עם גידול של 38% בהזמנות.
ברבעון השלישי צמחו ההכנסות ב-11% בהשוואה לרבעון המקביל של 2016 עם צמיחה של 65% בהזמנות בהשוואה להזמנות ברבעון המקביל בשנה שעברה.
הצמיחה המרשימה בפעילות העסקית של סלברייט התבטאה בכל השווקים הגיאוגרפים ובכל הקטגוריות בהן פעילה החברה. המכירות התבטאו בעסקאות מפתח אצל גופי אכיפת החוק, ביטחון ןמודיעין ברחבי העולם.
סלברייט ציינה הישגים בולטים ברבעון החולף, בהם:
- מיקוד אסטרטגי בשוק ה-Digital Intelligence- סלברייט השיקה במהלך חודש יולי מותג חדש המשקף את המיקוד האסטרטגי של החברה בשוק ה-Digital Intelligence הצומח
- הקמת מערך פעילות ייעודי באוסטרליה
- גיוס של למעלה מ-100 עובדים, המצטרפים לחברה במטרה לתמוך בביקוש הגדל למוצריה ושירותיה של סלברייט
- דור חדש למוצרי האנליזה של סלברייט- החברה השיקה את הדור הבא של מוצרי האנליזה, הכוללים יכולות של Machine learning המאפשרים זיהוי מהיר של ראיות טקסט, תמונות ווידיאו
- השקת פתרון המאפשר איסוף בזמן-אמת וניתוח של מידע ראייתי איכותי מאתרים ציבוריים
- שחרור גרסה חדשה לפלטפורמת UFED, הכוללת יכולות שחרור נעילה ושליפת מידע ייחודית למכשירי סמסונג ו-LG מובילים – עוד יכולת ראשונה מסוגה בשוק לקו המוצר המוביל של הטלפונים הניידים של סלברייט
יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף בסלברייט: "הרבעון השלישי היה משמעותי מאד עבור החברה, סיימנו אותו עם ביצועים מעולים בכל תחומי הפעילות, החל משיווק ומכירות ועד מחקר ופיתוח".
כרמיל הוסיף כי, "התוצאות העסקיות משקפות את ההבנה ההולכת וגדלה בקרב לקוחותינו בנוגע לתפקיד החשוב של המידע הדיגיטלי ביצירת עולם בטוח יותר."