Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

המרכז הרפואי הלל יפה יגן על הרשתות האלחוטיות שלו באמצעות AirTight

פורסם

ב-

רשתות אלחוטיות נפוצות כיום בארגונים ומוסדות ציבור רבים. המגמה לאפשר שירות זה כמובן תלך ותגבר. במקביל, הרשתות האלחוטיות קורצות להאקרים ופורצים למיניהם, אשר זיהו ומזהים כי זו החוליה החלשה בשרשרת ההגנה על מערך ה-IT הארגוני, ואכן ישנן בשנים האחרונות עדויות לפריצות רבות לארגונים דרך רשתות אלחוטיות.

המרכז הרפואי הלל יפה בחדרה זיהה מגמה זו במערכות הארגון. "לא היתה קיימת מערכת כזו אצלנו לפני כן", סיפר יורם ג'וני, אחראי התקשורת במרכז הרפואי הלל יפה. "זיהינו נסיונות כניסה לרשת התקשורת המקומית דרך הרשת האלחוטית והבנו שאנחנו חשופים. עם זאת, לא היתה לנו דרך לנטר לעומק איפה נקודות התורפה שלנו, אצל מי ובאיזו מחלקה, ומה הפרופיל של התוקפים".

לאחר בחינת ההיצע בשוק, החליטו בהלל יפה לבחור במערכת ההגנה על רשתות אלחוטיות של Air Tight Networks, המיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן. התקנת המערכת ארכה זמן קצר מאוד, ותוך שעות ספורות המערכת היתה פעילה ובאוויר. פתרון ההגנה על רשתות אלחוטיות של AirTight, שיודע לעבוד עם כל יצרני האלחוט ואינו מוגבלת לעבודה עם יצרן ציוד מסוים, צפוי לשמש את עובדי ומבקרי המרכז הרפואי. היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים.

"מערכת Air Tight נותנת התראות על קליינטים לא מורשים שמנסים להתחבר לרשת האלחוטית או למנוע כניסה של משתמשים לא מורשים", אמר תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן. "היום בהלל יפה יכולים לדעת בדיוק של מטרים ספורים איפה נעשים נסיונות לא חוקיים להתחבר לרשת האלחוטית".

באינוקום הודיעו גם על שני מינויים חדשים וחשובים בחברה: דניס פוזולוטין (34) מונה לתפקיד CTO לתחומי Cyber ו-Networking באינוקום. במסגרת תפקידו, יוביל דניס את תחום הטכנולוגיות בחברת אינוקום וישמש כמרכז ידע ארגוני. בתפקידיו הקודמים שימש כמהנדס מערכות סיטריקס ומוביל טכנולוגי בתחום תקשרות נתונים בחטיבת מוצרי סיטריקס בקבוצת אמן, ולפני כן היה ארכיטקט בכיר בתחום אבטחת מידע ותקשורת נתונים בחטיבת אבטחת המידע של קבוצת אמן.

Advertisement

לדניס תואר של טכנאי אלקטרוניקה מביה"ס אורט ימי באשדוד ובעברו שימש כמנהל תחום אבטחת המידע בחברת ארטנט. במהלך שירותו הצבאי שירת ביחידת 8200.

המינוי השני הוא של מוטי בלכר אשר מונה למנהל המכירות לתחום קספרסקי באינוקום. במסגרת תפקידו, יפעל מוטי להקמת מערך ההפצה והמכירות של קספרסקי בחברת אינוקום בישראל. בלכר יתמקד בסל המוצרים ושירותי הסייבר של חברת אבטחת התוכנה הבינלאומית מרוסיה.

בעברו היה בלכר שותף בהקמת הסניף של חברת האינטגרציה אדאקום וכן שימש כמנהל המכירות והשותפים העסקיים של טרנד מיקרו בישראל באמצעות חברת חילן. לבלכר תואר ראשון במנהל עסקים ותקשורת משמפליין קולג' שבוורמונט, ארה"ב.

 

 

Advertisement

אינוקום