Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

ארן אראל מונה גם למנהל הפעילות באזור ספרד ופורטוגל של F5

פורסם

ב-

ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין, קודם וינהל גם טריטוריות משמעותיות בדרום אירופה, הכוללות את ספרד ופורטוגל. המינוי הוא על רקע ההצלחה של אראל בהרחבת הפעילות והגדלת נתח השוק של החברה באזור ישראל, יוון וקפריסין. במסגרת תפקידו יהיה אראל אחראי על פיתוח יוזמות אסטרטגיות להעמקת הפעילות, ופיתוח השווקים באזור המורחב. בנוסף, אראל יהיה מנוי על הרחבת רשת השותפים של החברה באזור, ופיתוח שיתופי פעולה אסטרטגיים. אראל יוביל גם את מערך השיווק וההסברה של החברה באזור זה.

אראל (40) הינו בעל למעלה מ-20 שנות ניסיון בתפקידים מגוונים בתחום ההיי-טק מתוכן ארבע שנים ב-F5, כמנהל הפעילות בישראל, יוון וקפריסין. לפני הצטרפותו ל-F5, שימש אראל כסמנכ"ל המגזר העסקי בסיסקו ישראל והוביל קבוצת מכירות רחבה. קודם לכן שימש כסמנכ"ל טכנולוגיות בסיסקו ישראל, תפקיד במסגרתו ניהל את מחלקת הנדסת המכירות והארכיטקטורות הטכנולוגיות.

"אזור ספרד ופורטוגל חשוב מבחינה אסטרטגית עבור F5. יש לנו הזדמנות משמעותית לעזור לארגונים לספק שירותים דיגיטליים יוצאי דופן בסביבות מרובות עננים באופן מאובטח ואופטימלי", אמר אראל. "F5 מחויבת לייעל ולצמצם את המורכבות בניהול אפליקציות ומדיניות אבטחת המידע בסביבות מרובות עננים, חוות שרתים מקומיות ואתרי קצה. האפליקציות הינן הנכס המשמעותי והחשוב ביותר של ארגונים בעידן העכשווי. ארגונים אשר מייעלים את המערך האפליקטיבי שלהם, זוכים ביתרון תחרותי משמעותי בשוק".

אראל הוא מחבר של שני ספרים רבי מכר, "לקום ולהרוג" בהוצאת כנרת-זמורה-דביר (2021) ו"חריצים ומשבצות" בהוצאת ידיעות אחרונות (ספרי חמד, 2011). בוגר ממר"ם, בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני בינלאומי במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת Northwestern בשיקגו במסגרת תכנית למנהלים בכירים "Kellogg Recanati".