Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

הצרחה: Sinopia יזמה הצלבת DR בין מכללת עזריאלי בירושלים לאקדמית בתל אביב

פורסם

ב-

Veeam, מדווחת על שימוש יצירתי ויוצא דופן ב- Veeam Backup & Replication מצד חברת Sinpoia, שותפת זהב של Veeam. סינופיה יזמה מהלך של הצלבת מרכזי נתונים לשעת חירום בין מכללת עזchessריאלי להנדסה בירושלים והמכללה האקדמית תל אביב – יפו, כך שכל מכללה מארחת את מרכז הגיבוי של האחרת. הפרויקט ארך כ- 3 חודשים, והסתיים לפני 4 חודשים והוא נאמד בכ- 350 אלף ₪ לתקופה של 3 שנים.איציק שמאי כהן, מנכ"ל סינופיה: "גופי אקדמיה מתמודדים היום עם איומים רבים כחלק משגרת יומם ולכן הם מאמיים כי יש ערך רב בהקמת תשתית אשר תשמש אותם ביום פקודה, לטובת המשכיות עסקית, בדומה לזו שנהוגה במגזר העסקי. שתי המכללות היו אמיצות מספיק לקחת את נושא הגיבוי צעד אחד קדימה וליישם מערך גיבוי הדדי, על בסיס שיתוף פעולה ואמון הדדי מלא.  וכל מכללה מקפידה  על ארונות אחסון סגורים ובלתי נגישים."

יאיר נווה, סמנכ"ל טכנולוגיות, מכללת עזריאלי להנדסה, ירושלים: "שלושה גורמים תרמו להצלחת הפרויקט: הפתרון של Veeam נתן לנו את היכולת לממש גיבוי חיצוני ו- DR בעלויות נמוכות וביטל את הצורך בחיפוש אחר אתר גיבוי חיצוני ויקר.  שיתוף הפעולה הטכנולוגי בין המכללות הוכיח את עצמו ובסופו של דבר קידם נושאים משותפים, וסינופיה לימדה אותנו לקחת את הטכנולוגיה של Veeam לקצה ולנצל את הפתרון בצורה המקיפה והמועילה ביותר."

אמיר פייגנבוים,  מנהל מערכות המידע של המכללה האקדמית ת"א יפו:  "ברגע שהתעורר  הצורך להקים אתר גיבוי החלטנו להרים את הכפפה ולנצל את המתקנים הקיימים כתחליף לשימוש בחברת אירוח חיצונית בעלויות גבוהות. כל אחת מן המכללות הקצתה שטח בחדר השרתים שלה והמידע זורם באמצעות קו תקשורת point to point. שיתוף הפעולה הטכנולוגי עם מכללת עזריאלי מוכיח את עצמו בהצלחה יתרה."

ורד ליברמן, מנהלת אזורית, Veeam: "במקרה של שריפה, פגיעת טיל או כל אירוע אחר שעלול לגרום להשבתת מיחשוב באחת המכללות, היא תוכל להמשיך לעבוד כרגיל באמצעות המערכת המגבה המתארחת אצל המכללה השניה. רכיב הרפליקציה של Veeam מאפשר שכפול של המידע בזמן אמת כך שסביבת הייצור והסביבה המשוכפלת חיות במקביל כל הזמן. השחזור של המידע באתר המארח יתבצע תוך רבע שעה."

"אני חושב כי הקשר המיוחד בינינו לבין Veeam מבוסס גם על העובדה כי בתחום של זמינות מידע אנחנו מוכרים רק פתרונות של Veeam,  הצוות שלנו ממוקד ומקצועי ועובד במאות אתרי גיבוי של Veeam. בד בבד יש לנו הכרות עמוקה עם מערכי ה- IT של שתי  המכללות ועם הצרכים שלהן. השילוב בין ההכרות שלנו עם המכללות ועם המוצרים של Veeam איפשר לנו להציע פתרון מקורי ולהביאו לכדי מימוש אופטימילי"  הוסיף  שמאי כהן.

מקור תמונה: Kelly Sikkema

Advertisement