Connect with us

Cyber Israel

חברת XM Cyber הוכרזה כ"חלוצה טכנולוגית" על ידי הפורום הכלכלי העולמי

פורסם

ב-

חברת XM Cyber נבחרה עקב הפוטנציאל שלה לשנות את החברה והתעשייה ולעצב את המהפכה התעשייתית הרביעית

הרצליה, ישראל, 21 ביוני, 2018 – חברת XM Cyber, שנוסדה על ידי בכירים לשעבר של קהיליית הסייבר והמודיעין הישראלית וכיום מייצרת את הפלטפורמה הראשונה בעולם לסימולציה אוטומטית של תקיפות  APT (Advanced Persistent Threats), הודיעה כי נבחרה מבין  מאות חברות להיות אחת מ"חלוצי הטכנולוגיה" של הפורום הכלכלי העולמי (World Economic Forum).

קהיליית החלוצים הטכנולוגיים בנויה מחברות צעירות מרחבי העולם שמעורבות בעיצוב, פיתוח ויישום טכנולוגיות חדשות וחדשנות, וצפויות להיות בעלות השפעה משמעותית על עולם העסקים והחברה כולה.

הפלטפורמה של XM Cyber מיצרת סימולציות תקיפה באופן רציף ומציפה את כלל מסלולי התקיפה האפשריים החל מנקודת הפריצה הראשונית ועד הגעה לנכסים ארגוניים, ובכלל זה מסלולי תקיפה העוברים מתחת לרדאר של מוצרי האבטחה הקיימים ואין שום דרך כיום לגלותם.
כצעד משלים לסימולציית התקיפה, מערכת 
HaXM מספקת המלצות ממוקדות ומתועדפות המראות כיצד ניתן לתקן את הליקויים שהתגלו . למעשה, מערכת HaXM שנבנתה על ידי XM Cyber פועלת כצוות סגול אוטומטי המשלב תהליכים של צוות אדום וצוות כחול על מנת לייצר תהליך אבולוציוני מהיר שמביא את הארגונים לרמת מוכנות גבוהה בפני איומי סייבר.

"אנו מקבלים את XM Cyber בברכה לקבוצה המגוונת הזו של חלוצי טכנולוגיה", אמרה פולביה מונטרסור, ראש החדשנות הטכנולוגית של הפורום הכלכלי העולמי. "חברת XM Cyber והחלוצים האחרים הם חוד החנית שמעצבת את המהפכה התעשייתית הרביעית, ואנו מאמינים שהם ישנו את החברה והתעשייה בשנים הבאות".

Advertisement

"אנחנו נרגשים ומוקירים את ההכרה בנו כחלוצים טכנולוגיים על ידי הפורום הכלכלי העולמי", אמר נועם ארז, המנכ"ל ואחד ממקימי החברה. "הבחירה בנו מעצימה את התפקיד שהטכנולוגיה שלנו משחקת במרחב הסייבר ואת הפוטנציאל שלה להשפיע על החיים של אנשים וארגונים. ההכרה היוקרתית הזו, בשילוב עם התוצאות המוכחות שלנו, מדגישים את הרלוונטיות של "הצוות הסגול" האוטומטי ואת היכולת שלו לחשוף באופן רציף נתיבי תקיפה נסתרים אל נכסים ארגוניים תוך כדי מתן פתרונות מתועדפים".

קבוצת החלוצים הטכנולגיים נבחרו על ידי ועדת בחירה של יותר מ-30 אקדמאים, יזמים, קרנות השקעה ובכירים מהתעשייה ממדינות שונות. הועדה ביססה את החלטותיה על קריטריונים הכוללים חדשנות, פוטנציאל השפעה והנהגה. בין זוכי העבר: Airbnb, גוגל,Kickstarter, מוזילה, Palantir Technologies, ספוטיפי, טוויטר ועוד.

Continue Reading