Connect with us

סטרטאפים והשקעות

מיקי בודאי, שלמה קרמר וזוהר זיסאפל – בין המשקיעים בסבב הגיוס החדש של טופספין

פורסם

ב-

מיקי בודאיהסטארטאפ Topspin, המפתח מערכת לאיתור וטיפול בנוזקות (Malware) ברשת הארגונית, הודיע היום על סבב גיוס של 28 מיליון ₪. את סבב ההשקעות מובילים ארבעה משקיעים, מן הבולטים בשוק אבטחת המידע בישראל. כל הארבעה –  שלמה קרמר, מיקי בודאי, זוהר זיסאפל וראקש לונקאר – בעלי רקורד מרשים כמייסדים או כמשקיעים בחברות, בין המצליחות ביותר, בתחום הסייבר, כגון: Check Point, Imperva, Trusteer, Palo Alto Networks, Aorato, Adallom, Lacoon ורבות נוספות.

הסטארטאפ TopSpin אשר נוסד ב- 2013, על ידי דורון קולטון, מונה 12 עובדים ומשווק את המערכת תחת שם המותג DECOYnetTM וזו כבר מותקנת אצל מספר לקוחות בארה"ב.  הסטארטאפ פונה, בשלב זה, למגזר הפיננסי, הבריאותי והתעשייתי. קולטון מביא עימו ניסיון של 25 שנה בשוק אבטחת המידע, במסגרת תפקידי ניהול בכירים של חטיבות המו"פ  ב- Breach Security, שנמכרה ל- Trustwave, ב- Gilian Technologies, Motorola ו- Radway.

המערכת DECOYnet  מספקת הגנה אקטיבית מפני איומי סייבר, ויעילה גם בטיפול בנוזקות שהצליחו לחדור אל הרשת הארגונית. המערכת מבוססת על הטמנה של פתיונות או 'מלכודות דבש',  המדמות רשת ארגונית, וגורמות לנוזקות לתקוף אותן. ברגע שהנוזקה מתפתה לתקוף את הרשת המדומה, הריקה ממידע, היא חושפת את עצמה ומאפשרת לגורמי האבטחה בארגון לנטרל את האיום. עוד מאפשרת המערכת של TopSpin לנטר את כל התעבורה ברשת הארגונית, ולספק ללקוחות מפה מדוייקת של זרימת המידע בארגון, אליו ומחוצה לו. יכולת זו מאפשרת לזהות בזמן אמת חריגה מן הנורמה, המצביעה, ברוב המקרים, על מתקפה של גורם חיצוני, או גניבה מאסיבית של מידע על ידי גורם פנים.

מיקי בודאי, ממיסדי Trusteer ו-Imperva וכיום משקיע ויו"ר הדיקרטוריון של TopSpin סבור כי השוק של  מערכות לאיתור סיכונים בזמן אמת, והטעיה של הפורצים, נמצא היום בעלייה. "כקבוצה של יזמים ומשקיעים ותיקים בתחום הסייבר ואבטחת המידע, התרשמנו עד מאד מן הטכנולוגיה המתקדמת של TopSpin, כושר הביצוע שלה ומיכולת היישום וההטמעה המהירים אצל הלקוח."

"אנחנו גאים מאד כי נבחרת כזו של משקיעים תומכת ב-TopSpin ובחזון שלנו – להקדים את התוקפים לפחות בשני צעדים," אמר דורון קולטון, מנכ"ל ומייסד TopSpin. "השקענו שלוש שנים בפיתוח מערכת אמינה ויעילה ואנו מתכוונים להפנות את המשאבים שגייסנו להאצת הצמיחה העסקית,  תהליכי השיווק והמכירה של החברה".

Advertisement