Connect with us

מוצרי אבטחת מידע

סופוס נבחרה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר בפעם ה-11 ברציפות

פורסם

ב-

סופוס , מובילה גלובלית באבטחת רשתות ונקודות קצה, הכריזה כי מוקמה פעם נוספת על ידי גרטנר כמובילה בריבוע הקסם לפלטפורמות הגנה על נקודות קצה[1]. זו הפעם ה-11 ברציפות בה סופוס ממוקמת בריבוע המובילים.

אנו מאמינים כי המיקום שלנו נובע מההגנה החזקה שאנו מספקים לנקודות קצה, זיהוי נקודות הקצה הידידותי ויכולות התגובה (EDR), וכן מהפלטפורמה המאוחדת שלנו, Sophos Central. אנו מאמינים כי גרטנר מכירה ביכולות המוכחות של סופוס בעצירת תוכנות כופר, בטכנולוגית הלימוד העמוקה אשר חוסמת קוד זדוני שלא נראה בעבר, ובטכנולוגיות נגד כלי פריצה. אלו הן חלק מהטכנולוגיות הזמינות בפתרון Intercept X.

"הפרסומים האחרונים על דמי כופר של יותר ממיליון דולר וקנסות ה-GDPR, מצביעים על כך שמנהלי IT עדיין לא מפעילים את ההגנה שהם צריכים כדי למנוע מתקפות סייבר. הדבר נובע, בין היתר, מכיוון שהם מוצפים באיומים המגיעים מכל הכיוונים, ובמקרים מסוימים, עברייני סייבר משתמשים במספר שיטות ומטענים זדוניים במסגרת שרשרת התקפה אחת", אמר דן שיאפה, סמנכ"ל מוצרים ב- Sophos.

"אנו מאמינים כי ההוקרה שקיבלנו מגרטנר מדגישה את החשיבות של הגנת הקצה הזו במסגרת אסטרטגיית אבטחה של כל ארגון. לדעתינו, המיקום של סופוס 11 פעמים ברציפות בריבוע המובילים היא עדות לחדשנות המתמשכת של החברה בעולם אבטחת הסייבר, אשר כוללת גם פיתוח של EDR לנקודות קצה ושרתים לצורך חקירת איומים מתקדמים".

בנוסף לתואר האחרון מגרטנר, סופוס זכתה לאחרונה בפרסי התעשייה עבור Intercept X, בהם:

Advertisement
  • יעילות האבטחה הגבוהה ביותר והערך הגבוהה ביותר במבחן של NSS Labs 2019 להגנה מתקדמת על נקודות קצה
  • דירוג AAA של SE Labs לאנטרפרייז ו- SMB
  • מקום ראשון בהגנה מפני קוד זדוני וכלי פריצה מאת MRG Effitas.

[1] Gartner, Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms, August 2019.

Continue Reading