Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

סטארט אפ ישראלי המפתח הצפנה לשירותי ענן גייס 8 מיליון דולר

פורסם

ב-

ארגונים רבים היו שמחים לעבור לשימוש נרחב יותר בשירותי ענן ליישומים הארגוניים שלהם – כבר הוכח עד כמה שירותים אלה נוחים לארגון וחסכוניים בצורה משמעותית. הבעיה שגורמת לרבים מהם לחשוש מלעשות את הצעד הזה הוא סכנות אבטחת המידע. בסופו של דבר, משמעות שירותי הענן היא שהמידע הארגוני יהיה מאוחסן אי שם מחוץ לארגון, ולא שמור בתוך הארגון עצמו.

אולי זו הסיבה שהסטארט-אפ הישראלי Vaultive, המספק פתרונות הצפנה וקידוד נתונים לשירותי ענן, גייס 8 מיליון דולר בהובלת הקרנות New Science Ventures, 406 Ventures ו-Harmony Partners. החברה מאפשרת לארגונים ולשירותים שונים המשתמשים בשירותי ענן לוודא כי המידע המסווג שלהם לא יגיע לידיים הלא נכונות באמצעות שירותי הצפנה ברשתות פנימיות.

על ידי שימוש בטכנולוגית ההצפנה שפיתחה החברה היא מאפשרת לארגונים לשמור על בעלות המידע באמצעות מפתח לתוכן הרגיש, כך שניתן להצפין את המידע עוד לפני שהוא עזב את הארגון או את הרשת הפנימית לטובת שירות ענן.

המערכות שפיתחה Vaultive מיועדת לארגונים רגישים במגזר הפיננסי, בתחומי מדעי החיים והפארמה, שירותים משפטיים ותקשורת. הסטארט-אפ גם מציע פתרונות עבור חברות בינוניות וקטנות יותר המעוניינות לשמור על המידע שלהן מוצפן. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את מיקרוסופט, מק'אפי, סיסקו, סמסונג, וריסיין, PwC וגם את יחידת המודיעין של צה״ל – 8200.

הסטארט אפ אף הודיע על מינויים חדשים בקבוצת הניהול שלו, כאשר ג'ונאס הלגרן מונה לנשיא ומנכ"ל החברה, ודייויד קאהאן מונה ל-CFO וליועץ כללי.

Advertisement

ג׳ונאס הלגרן, נשיא ומנכ״ל החברה אמר כי "מימון זה יאפשר לנו לחזק את מעמדנו כחברה מובילה בהצפנת נתונים בענן – אחד המגזרים החמים ביותר בשוק הטכנולוגיה. הצוות פיתח פלטפורמת הצפנת נתונים ברמה הארגונית הטובה והמאובטחת ביותר עבור כל סוגי הארגונים, מקטנים עד גדולים״.

מריה סירינו, מנהלת ב-  406 Ventures אמרה כי: "ארגונים בכל העולם הופכים להיות מודאגים יותר ויותר בנוגע לבעלות על מידע ושליטה במידע שהם מעבירים לספקי שירותי הענן. Vaultive הוציאה לשוק פתרון שיכול להרגיע את החששות האלה מבלי להקריב את נושא החיסכון בעלויות והגמישות שמאפשרים שירותי הענן. ארגונים גלובליים שבוחרים בפלטפורמה של Vaultive מנטרלים סיכונים הקשורים לכניסה לא מורשית למידע שלהם ומקבלים תשובה לדרישות אבטחת המידע שלהם. זוהי הזדמנות שוק אדירה עבור החברה".

הגיוס הנוכחי אמור לאפשר לחברה לגדול ולהמשיך ולקדם את פלטפורמת ההצפנה שפיתחה.

את ההודעה המלאה של החברה ניתן לקרוא כאן.

Advertisement