Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

שיתוף פעולה ייחודי להגנת יישומי ענן ארגוניים מפני מתקפות סייבר בין קלאודלוק לפייר-איי

פורסם

ב-

לוגו קלאודלוק
אין כמעט ארגון גדול כיום שלא שוקל מעבר למחשוב ענן מסוג זה או אחר, שבהחלט קורץ ומפתה מבחינת עלויות ונוחות שימוש, אך החששות מפני בעיות אבטחת מידע רק הולכים וגדלים. זו הסיבה שתעשיית הסייבר מחפשת פתרונות יצירתיים.

CloudLock, ספקית פתרונות סייברסקיוריטי להגנה על יישומי ענן (CASB) ו – FireEye, המספקת פתרונות למניעת איומי סייבר מתקדמים, מכריזות על שיתוף פעולה טכנולוגי המשלב את פתרונות שתי החברות יחד. הפתרון המשולב יחבר בין מערכת CloudLock עם פלטפורמת FireEye Threat Analytics Platform) TAP) וכך יעניק פתרון משולב למעקב ודיווח מפלטפורמה אחת. כמו כן, CloudLock תצטרף ותתרום מהידע שלה, למערך שיתוף הפעולה של FireEye לחילופי מידע בין חברות על הופעת איומי סייבר.

"שנת 2015 התאפיינה במגמת גידול זליגה וחשיפת מידע כתוצאה מטעויות אנוש, אשר פגעה בארגונים בכל המגזרים," אמר צחי שפסה, סמנכ״ל פיתוח עסקי ומייסד ב – CloudLock. "אנו שמחים לשלב ידיים עם גורם כה יוקרתי בשוק אבטחת המידע ויחד לספק מענה לאיומים אלה. פעילות זו תאפשר ללקוחותינו ליהנות מהשילוב של המומחיות המשותפת תוך הרחבת הקשר עם FireEye למניעת חדירת נוזקות ומידע על איומים".

בעקבות האצת יישומי ענן בארגונים השונים, גדלו משמעותית איומי האבטחה ע״י הופעת נוזקות ענן וזליגות מידע של שחקני סייבר. שיתוף הפעולה בין שתי החברות יספק מענה לרשימת האיומים הגדלה, באמצעות אבטחה משולבת הפועלת בצורה הרמונית וכוללת מעקב אחר אירועי סייבר ובאמצעות כלי דיווח על איומי ענן. הלקוחות יכולים לבנות dashboard אנליטי  אשר יספק ראייה משולבת של פלטפורמות לאירועי סייבר העלולים לפגוע במערכות on-premises וסביבות ענן. באמצעות צבירת אירועי סייבר על ידי שתי החברות, ויצירת קורלציות של התנהגות משתמשים חשודה המספקת תובנות של סביבת הענן הכוללת זיהוי חשבונות תחת איומים, זליגת מידע, נקודות תורפה כתוצאה מקונפיגורציה לא תקינה והכל על פלטפורמת TAP.

"אימוץ מערכות ענן ארגוניות, מחזק את החשיבות של בנייה ושילוב יישומים מאובטחים, במטרה להגן על הנכסים הקריטיים של הארגון, כמו גם על חשבונות המשתמשים," אמר אד בארי, סגן נשיא שיתופי פעולה להגנת סייבר בחברת FireEye. "ההטמעה של פלטפורמת FireEye עם מערכת פתרונות מתחום ה -CASB , בעלת היכולות המגוונות של CloudLock , תאפשר ללקוחות המשותפים שלנו  לקבל פתרון אחיד לזיהוי ושליטה על סביבות הענן שלהם".

כמו כן, CloudLock  מכריזה על שיתוף פעולה נוסף בקואליציית FireEye Cyber Security Coalition) CSC), גוף הנועד לבנות שיתוף מידע מודיעיני ותהליכי עבודה מתקדמים, המאפשרים לשותפים לשפר ולנהל את פלטפורמת FireEye , לספק יכולות זיהוי של איומים מתקדמים ולהקטין את זמני התגובה.

Advertisement