Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

חברת אבטחת המידע Adallom בחרה באינטגריטי תוכנה כנציגתה הרשמית בישראל

פורסם

ב-

בעקבות גיוסי הכספים: חברת אבטחת המידע Adallom מינתה את אינטגריטי תוכנה לנציגתה הרשמית בשוק בישראל. חברת Adallom הישראלית היא מובילה עולמית בתחום אבטחת המידע ליישומים מבוססי ענן דוגמת Salesforce.com, Office365, GoogleApps, SuccessFactors, ServiceNow ועוד.

Adallom, שהוקמה על ידי יזמים יוצאי מסלול תלפיות ויחידת 8200 של צה"ל, גייסה עד כה כ-20 מיליון דולר בשני סבבי גיוס. בין המשקיעים בחברה נכללים: אינדקס ונצ'רס, סקויה ישראל והיזם זוהר זיסאפל. חברת המחקר והייעוץ גרטנר בחרה ב- Adallom כ- Cool Vendor בתחום אבטחת מערכות תשתית. בין לקוחות Adallom בעולם ניתן למנות את: SAP, LinkedIn, Jive, EMC-Pivotal ומבין החברות הישראליות את: LivePerson, WIX, הבנק הבינלאומי, ECI Telecom, ועוד.

מוצרי חברת Adallom ישתלבו בסל פתרונות אבטחת המידע של חברת אינטגריטי תוכנה. היקף המכירות הצפוי בישראל הוא כ- 5 מיליון ₪ בשנתיים הקרובות.

עד כה ביצעה Adallom את הקשר עם לקוחותיה בישראל באופן ישיר. מינוי אינטגריטי הינו חלק ממהלך התרחבות של החברה בעולם, הכולל מינוי מפיצים ומיישמים של פתרונות החברה במדינות כגון ארה"ב ומערב אירופה, שבהן ממקדת החברה את מאמצי הצמיחה שלה.

לדברי יבגני דיברוב, סמנכ"ל פיתוח עסקי של חברת Adallom: "החברה עומדת כיום בעיצומו של תהליך צמיחה והתרחבות בשוק הגלובלי ובשוק הישראלי. שיתוף הפעולה עם אינטגריטי תוכנה נועד להרחיב את פעילות ההפצה והתמיכה הניתנים למשווקים ולקוחות Adallom בישראל. במקביל אנו פועלים להרחבת סל הפתרונות כדי לתת מענה מיטבי לצורך בפתרון אבטחה לשירותי ענן בשוק המקומי ".

Advertisement

ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה, מוסיף: "טכנולוגיות ענן ואפליקציות SaaS  הן כאן להישאר לטווח הארוך. להערכתי, בסופו של דבר זה גל שישטוף את כל הארגונים, כולל אלו מהמגזר הציבורי, פיננסי וכו'. האתגר הוא לבצע המעבר לענן מתוך מודעות לסיכוני אבטחת המידע הקיימים בו".

בתמונה: יבגני דיברוב, סמנכ"ל פיתוח עסקי, Adallomיבגני אדלום