Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

חברת הסייבר סייפבריץ' גייסה 4 מיליון דולר מקרן סקויה ומשלמה קרמר

פורסם

ב-

בשורות טובות לסטארט אפ הישראלי הצעיר סייבריץ' (SafeBreach): קרן ההון סיכון סקויה קפיטל והמשקיע שלמה קרמר (בעברו ממייסדי צ'ק פוינט) חברו במשותף להשקיע בסטארט אפ.

חברת סייפבריץ' נוסדה בספטמבר 2014 על ידי המנכ"ל גיא בז'רנו, שבתפקידו הקודם היה מנהל אבטחת המידע בחברת לייבפרסון, ועל ידי סמנכ"ל הטכנולוגיות איציק קוטלר. סמנכ"ל המחקר ואבטחת המידע בחברה, עמית קליין, היה בתפקידו הקודם סמנכ"ל טכנולוגיות בטראסטיר שנרכשה על ידי יבמ בכ–600 מיליון דולר (וגם בה השקיע קרמר).

החברה מעסיקה עשרה עובדים בישראל ומתכננת לגייס בשנה הקרובה 20 עובדים נוספים, מחציתם למרכז הפיתוח בישראל שבראשו עומד סמנכ"ל הפיתוח גדי ליפשיץ.

סייפרבריץ' פיתחה טכנולוגיה שתוקפת את מערכות המידע הארגוניות ומתריעה בפני מנהל המידע בארגון על המקומות שבהם החברה חשופה ולא מוגנת מפני ההתקפה על בסיס תוצאות הסימולציה. החברה משתמשת בתרחישים אמיתיים של אירועי אבטחת מידע ("משחקי מלחמה") שהתרחשו בעולם, ומתכננת תקיפות בעצמה לפי מחקר שהיא מבצעת. סייפבריץ' כך בודקת את יכולת פתרונות האבטחה הקיימים בארגון להתמודד עם מתקפות ומתריעה בפני הארגון על שינויים נדרשים כדי להתאים את הפתרונות לסכנות שאליהן הוא חשוף.

לדברי שלמה קרמר, "סייפבריץ' פיתחה פתרון חדשני לתחום ניהול סיכוני אבטחה ארגוניים. בעוד שוק אבטחת האיומים שופע בחדשנות בשנים האחרונות, תחום ניהול הסיכונים נמצא במצב סטטי יחסי. כך שהחברה גם מעירה שוק רדום ואף מגדירה קטגוריה חדשה".

Advertisement