Connect with us

מובייל

חברת Avira משיקה פתרון הגנה לאנדרואיד

פורסם

ב-

חברת Avira הכריזה על הוספת יכולות חדשות לאפליקציית ההגנה שלה מפני וירוסים, ה – Avira Antivirus Security Pro, זאת לאור העלייה במסחר סלולרי והצורך לשמור על בטחון המשתמש. האפליקציה זמינה למכשירי סלולר וטאבלטים מבוססי אנדרואיד ופותחו (ופותחה) במרכז הפיתוח של החברה בסיליקון וואלי.

 התוכנה הבסיסית מוצעת ללא תשלום ואילו הגרסה המתקדמת (Pro) עולה 6.95 דולר למשתמש\לשנה.

אפליקציית Avira Android Security, מבוססת על מנוע האנטי-וירוס עטור הפרסים של Avira, והוא מבצע סריקה אוטומטית של מכשיר הסלולר של המשתמש מפני חדירת וירוסים, רוגלות, סוסים טרויאנים ונוזקות. המשתמשים יכולים גם לחסום שיחות או הודעות SMS מצד מטרידים.

בנוסף, המשתמשים יכולים להיכנס לאתר my.avira.com כדי לאתר מרחוק את המכשיר שלהם (באמצעות GPS, WiFi או אותות סלולר) על גבי מפה ולגרום למכשיר להשמיע "צעקה" במקרה של איבוד המכשיר (אפילו במקרה שהצלצול על שקט) או ניתן לנעילה או מחיקת המידע במקרה של גניבה.

אפליקציית ה – Avira Android Security תומך (תומכת) בכל סמרטפון המבוסס על מערכת Android 2.2 (Froyo) ומעלה ומכשירי טאבלט המבוססים על לפחות מערכת Android 4.0 (Jelly Bean).

Advertisement

 "ככל שמספר האיומים על מכשירים מבוססי אנדרואיד הולך וגדל, חברת Avira מספקת פתרונות לסייע למשתמש", מסר ליאון קרוטצ'לי, מנהל מוצר סלולר בחברת Avira.