Connect with us

מובייל

חוששים שהאקרים יפרצו לכם לנייד? קבלו אפליקציה מאובטחת חינמית לניידים להגנה מתוקפי סייבר

פורסם

ב-

אפליקציה סייבר לפלאפון קספרסקיכולם מדברים על כך שהיעד הבא של ההאקרים הוא הסמארטפונים שלנו, אז מי שרוצה להקדים תרופה למכה מוזמן לבדוק את הפתרון הבא: מעבדת קספרסקי ו-WISeKey, חברת אבטחת סייבר שוויצרית, הכריזו על השקת WISeID Mobile Security, אפליקציית סייבר חינמית המגינה על המידע האישי ורב הערך של המשתמש מפני עברייני סייבר.

אפליקציית הסייבר לניידים WISeID כוללת את Kaspersky Mobile Security SDK, פתרון עוצמתי להגנה על אפליקציות ניידות אשר מוסיף מאפייני אבטחה מתקדמים, כגון מנוע אנטי וירוס זוכה פרסים, הגנת אינטרנט ורשת, הגנת מכשיר ונתונים, וכן זיהוי סיכונים.

WISeID שומרת על סיסמאות בכספת מוצפנת, המייצרת סיסמאות קשות לפיצוח על פי דרישה, ומסנכרנת מידע באופן מאובטח בין מחשבים ומכשירים במספר פלטפורמות, תוך שימוש באחסון מאובטח בענן. את הכספת ניתן לפתוח רק באמצעות סיסמת מאסטר של המשתמש או באמצעות תבנית מוגדרת, עם אפשרות להוספת הגנה של זיהוי פנים. עם גישה פשוטה לאינטרנט בלחיצה אחת, WISeID היא בחירה אידאלית להגנה אישית מקסימלית.

הגרסה החדשה של אפליקציית האבטחה WISeID ‘Cyber Resilience’ משלבת את הטכנולוגיות הטובות ביותר של WISeKey ומעבדת קספרסקי, כדי ליצור זיהוי ייחודי עבור המשתמש במכשיר ולספק כספת אישית מאובטחת לנתונים, לשמות משתמש, סיסמאות, מספרי כרטיס אשראי ומספרי אשראי – מידע מבוקש ביותר מצד עברייני סייבר, וכן מצד תוקפים של העולם האמיתי הגונבים מכשירים כדי לחלץ מהם מידע.

לדברי יוג'ין קספרסקי, נשיא ומנכ"ל מעבדת קספרסקי, "אופק איומי הסייבר הופך למורכב יותר, ואנו משקיעים מאמצים רבים כדי להישאר צעד לפני עברייני הסייבר המתקדמים. מספר הפעולות עסקיות שמתבצעות דרך מכשירים ניידים נמצא בצמיחה, וכן היקף הנתונים הרגישים מאוחסנים בהם. כל זה הופך אותם למטרות פרופיל גבוה עבור עבריינים. זו הסיבה שלחימה נגד איומי סייבר ניידים היא פעילות חשובה כל כך עבורנו,  ולכן גם שיתוף פעולה בין גורמים שונים הוא חיוני, כפי שאנו עושים בשת"ף זה".

קרלוס מוריירה, מנכ"ל WiISeKey: "איומי סייבר ניידים נמצאים בצמיחה, וההאקרים מחפשים כל העת דרכים חדשות לחטוף מכשירים. מערכות ההפעלה הניידות מציעות כיום מאפייני אבטחה חשובים, אבל הפיתוי שמהווה מספר המכשירים הניידים הגדול הנמצאים בשימוש, הוא עצום עבור העבריינים – הוירטואליים והפיסיים כאחד. יכולת ההמצאה שהאקרים מפעילים כדי לגרום למשתמשים להתקין את אפליקציות הטרף שלהם, הוא עדות לצד האפל של יכולת ההמצאה האנושית".

Advertisement

WISeID Mobile Security זמינה לאייפון, אייפד, אנדרואיד, Mac OSX, חלונות וקינדל זמינה ב- http://www.wiseid.com