Connect with us

מתקפות סייבר

חיסיון מקורות בעולם דיגיטלי: נפתחה סדנת הצפנה חדשה לעיתונאים

פורסם

ב-

אפילו העיתונאים מתחילים לחשוש מהעולם המקוון שבו אנו חיים ומכל איומי הסייבר הפוטנציאליים שלו. ארגון העיתונאים מזמין את החברים בו להשתתף בסדנה חדשה להצפנה ואבטחת מידע. לטענת הארגון, "חברות מסחריות, ארגונים ממשלתיים וחורשי רעה אחרים מנטרים את התעבורה באינטרנט, שומרים את כל המידע שאנחנו משתפים – בין אם בכוונה ובין אם בטעות – ועושים בו שימוש ללא הסכמתנו. זה משפיע על כל אזרח, אבל כעיתונאים אנו נמצאים בסיכון מיוחד. נמאס לכם שגוגל אוספת עליכם מידע? אתם חוששים שבאמצעות הסמארטפון יש מי שיודע בדיוק היכן אתם נמצאים? כדי שנוכל לשמור טוב יותר על המידע ולעבוד מבלי לסכן מקורות חשוב להכיר את הכלים השונים שמאפשרים לקיים שיחות פרטיות, להצפין מידע ולגלוש בצורה אנונימית ברשת".

סדנת ההצפנה תיערך בשיתוף תנועת CryptoParty ביום ד', 25.3.15 בשעה 18:00 בבית ההסתדרות, קומה 4. את הסדנה יעבירו נעם רותם, מנהל פיתוח בחברת הייטק ועורך הבלוג ״גודווין צדק״ (o139.org), ויובל אדם, אקטיביסט רשת ויוזם מפגשי CryptoParty TLV.

חלקו הראשון של המפגש יכלול מבוא קצר, ומיד לאחר מכן יתקינו העיתונאים בפועל חלק מהתוכנות וילמדו איך להשתמש בהן. המשתתפים מתבקשים להביא לפטופים וטלפונים חכמים.

לפרטים על תנועת  CryptoParty- https://www.cryptoparty.in/tel_aviv
פרטים נוספים על הסדנה ניתן למצוא כאן.