Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

משלבים כוחות: החברות קלאוד לוק ואוקטה מציגות פתרון משותף להגנת סייבר על יישומי ענן ארגוניים

פורסם

ב-

קלאוד לוק ואוקטה בגולףכשאיומי הסייבר מתגברים אין ברירה אלא לשלב כוחות: חברת CloudLock, ספקית פתרונות סייברסקיוריטי להגנה על יישומי ענן (CASB) וחברת Okta מכריזות על שיתוף פעולה לאספקת פתרון משותף להגנה מפני איומים על יישומי ענן ארגוניים.

שיתוף הפעולה- CloudLock for Okta – יספק פתרון הגנה כולל ואחיד המאפשר לארגונים לנהל ולהגן על כל יישומי  הענן מנקודה מרכזית אחת. Okta נחשבת למובילה עולמית לניהול זהויות והרשאות גישה, המחזיקה בבסיס של אלפי לקוחות.

הפתרון המשותף -. CloudLock for Okta- יאפשר לעובדים גישה לאלפי יישומים שונים תוך שימוש בפתרון הגנה מקיף אשר מנתר דפוסי התנהגות משתמשים באמצעות יכולות CloudLock,  מזהה ומתריעה על  התנהגות חשודה של משתמשים וזאת בשילוב עם יכולת ניהול הזהויות של Okta להגנה על מגוון פלטפורמות ענן.

CloudLock בשיתוף Longsight, המייצגת את Okta בישראל, קיימו יום עיון משותף ביום חמישי, ה – 17 במרץ במועדון הגולף בקיסריה.

כך לדוגמא, משתמש שניסה לבצע התחברות לאחת מאפליקציות הענן הארגוניות ממדינה עויינת, או ניסה להיכנס לשתי אפליקציות ענן שונות ממדינות שונות ובזמן לא ריאלי, Cloudlock תזהה את הארוע כחריג ובנסיון התחברות הבא תאלץ את המשתמש ע״י יכולות האורקסטראציה שלה, להתחבר בשנית ע״י שימוש ב – two factor authentication של חברת Okta.

CloudLock בשיתוף Longsight, המייצגת את Okta בישראל, קיימו יום עיון להצגת הפתרון המשותף שהתקיים במועדון הגולף בקיסריה בהשתתפות לקוחות שתי החברות.

Advertisement

"ארגונים בעלי חשיבה לטווח ארוך ממגזרי פעילות שונים מיישמים את Okta כבסיס באסטרטגיית ה – IT  שלהם", מסר גיל צימרמן, מייסד שותף ומנכ"ל CloudLock. "השילוב של CloudLock ו – Okta מספק ללקוחות משותפים ראייה רחבה על התנהגות משתמשים חשודה המתפרסת על פני אלפי יישומים תוך הורדת סיכונים ממשיים לארגון".

"אבטחה היא בראש העדיפויות של הלקוחות המשותפים שלנו. השילוב בין Okta ל- CloudLock מחזק את היכולת של אנשי ה – IT ליישם אפליקציות עסקיות ללא חשש ולסייע לעובדים לעבוד במהירות, להגדיל רווחים ולהישאר מוגנים," אמר צ'ק פונטנה, סגן נשיא פיתוח עסקי של Okta.

חברת CloudLock פיתחה פלטפורמה ייחודית להגנה על יישומי ענן הבנויה מאוסף של מנועי אבטחת מידע הנגישים באמצעות APIs. גמישות הפלטפורמה מאפשרת לאירגונים למנף אותה במספר אופנים:

  1. כפיתרון CASB לטובת הגנה על מידע ומשתמשים באפליקציות מסוג SaaS.
  2. להגנה על מידע ומשתמשים באפליקציות פנים ארגוניות הרצות על תשתית IaaS ו PaaS (באירגונים רבים כמות האפליקציות שרצות על AWS גדולה פי כמה מכמות אפליקציות ה SaaS).
  3. כפיתרון הברידי ע״י אורקסטרציה עם פתרונות אבטחת מידע קיימים בארגון: פיירוול, פתרונות Sandbox, פתרונות SIEM, SWG ועוד.
  4. שילוב המנועים ויכולות ההגנה של CloudLock בתוך אפליקציות ייעודיות שהאירגון בונה.

הפלטפורמה ניתנת ליישום בהטמעה של דקות ספורות וללא צורך בחומרה, תוכנה, קוניפגורציות רשת מיוחדות ו – agents ובעיקר אין לה שום השפעה על חווית המשתמש הסופי ברמת הביצועים.

יום העיון שהתקיים פותח סדרת אירועים שחברת CloudLock תקיים בחודשים הקרובים עם שורה של ספקים מובילים דוגמת Checkpoint, Google  ועוד. לימי עיון אלו מוזמנים לקוחות נבחרים אשר המשותף לכולם הוא כניסת הארגון לענן וחשיבה לאסטרטגיית ענן עתידית, מטרת הארועים הינה לספק כלים ולהעשיר את הידע בתחום, תוך כדי למידה מנסיונם של לקוחות דומים בתחום.                                                                                                                                                                                          בתמונה משמאל:  אריה גליקמן, מנכ"ל Longsight, משווקת אוקטה בישראל;נועה קרול-כתר, מנהלת שיווק ומכירות בחברת CloudLock ישראל; ניקולס מיילס, מנהל שותפים באזור EMEA של חברת אוקטה

Advertisement