Connect with us

רגולציה והומלנד סקיוריטי

עסקת ענק לסייברג'ים הישראלית: מקימה זירה נוספת בפורטוגל בשווי 8 מיליון יורו

פורסם

ב-

שוק אימוני הגנת הסייבר צומח וגדל: חברת סייברג'ים, החברה בשותפות של חברת החשמל וחברת ליאקום, חתמה לאחרונה על החוזה עם חברת החשמל של פורטוגל, לתכנן, לבנות ולתחזק מתקן  אימוני הגנת סייבר – CyberGym. בימים אלו החלה סייברג'ים בהקמת המתקן אשר יושק בסוף שנת 2015 בליסבון ויהווה פלטפורמת אימונים לכלל החברות בקבוצה.

מדובר בהתקשרות רב שנתית של הקמה ותחזוקה, הנאמדת בכ-8 מיליוני יורו למספר שנים. העסקה כוללת שיכפול של זירת הסייבר, הטכנולוגיה, הכשרות ומתן כלים, ידע וניסיון של מיטב מומחי CyberGym בהגנת סייבר.

העסקה נחשפת לקראת השתתפות נציגי חברת סייברג'ים וחברת החשמל בוועידת הסייבר הבינלאומית cybertech שתפתח השבוע בישראל.

יו"ר דירקטוריון חברת החשמל, האלוף (במיל') יפתח רון טל: "זירת האימונים CyberGym של חברת החשמל מכשירה ארגונים וחברות להגן על עצמם מפני האיום הקיברנטי בצורה המוצלחת ביותר, ללא גבולות גיאוגרפיים, מגבלות זמן ופערים טכנולוגיים ואני גאה שחברת החשמל שותפה למיזם חדשני – פורץ גבולות זה".

מנכ"ל חברת החשמל, אלי גליקמן: "זירת ה CyberGym היא דוגמא למנוע צמיחה ויזמות עסקית בינלאומית המאפשרת באמצעות הידע והנכסים של חברת החשמל לייצר מקורות צמיחה והכנסה".

Advertisement

מנכ"ל סייברג'ים, אופיר חסון: "לאחר שבשנה האחרונה הגיעו לראשונה חברות בינלאומיות מחו"ל להתאמן בסייברגי'ם, ממשיכה החברה במימוש החזון, הקמת רשת זירות עולמית לאימוני הגנת סייבר אשר תשמש את התשתיות הקריטיות בעולם ואת כלל הציבור".

בניית מערך הזירות מאפשר לכלל המגזרים להתאמן בסביבה הקרובה ביותר למציאות ולמערכות הקריטיות, ובכך להתכונן בצורה המיטבית לאירוע סייבר.

CyberGym הינה זירת הכשרה, אימון ומרכז הדמיה. המתקן פועל זה למעלה משנה במרכז ההדרכה חפציבה של חברת החשמל ומשרת מגוון רחב של לקוחות בארץ ובעולם. מדובר במתקן אימונים ייחודי ברמה הבינלאומית, למגוון מגזרים: אנרגיה, פיננסיים, IT וכו'.

תמונה: אתר החברה.סייברגים