Connect with us

רגולציה והומלנד סקיוריטי

קונצרן GE יערוך לראשונה בישראל האקתון בתחום הסייבר סקיוריטי, שיעסוק בתחומי סייבר ואבטחת מידע בעולם התעשייתי

פורסם

ב-

לראשונה בישראל יערוך קונצרן ג'נרל אלקטריק (GE) האקתון בתחום הסייבר סקיוריטי, שיעסוק בתחומי סייבר ואבטחת מידע בעולם התעשייתי. ההאקתון ובו תחרות נושאת פרסים – ייערך בבית התפוצות שבקמפוס אוניברסיטת תל אביב ב-3 ליוני 2015 – וישתתפו בו מיטב המומחים מתחום האבטחה והתוכן.

לרגל ההאקתון פותח אוסף של אתגרי תקיפה מעניינים במיוחד. מארגני האירוע רואים באירוע הזדמנות לפתיחת אופקים, העברת ידע מרתק ופעילות מאתגרת ויצירתית, תוך עידוד חשיבה מחוץ לקופסה. ישתתפו בו מומחי תוכן, שישתפו את הקהל במומחיות שלהם. בין המומחים שישתתפו בכנס: תת אלוף במיל' פנחס בוכריס, לשעבר מפקד 8200; אלעד שפירא, מני ברזילי ואישים נוספים. המטרה: שילוב של העברת ידע מול התעשייה בישראל ומול מומחי תוכן לאבטחת מידע.

בג'נרל אלקטריק מעוניינים באמצעות ההאקתון לחשוף  ולהציג את האתגרים הניצבים בתחום אבטחת המידע בעולם התעשייתי. זהו תחום חדש ורחב מבחינת נפח שוק שלו (מיליארדי דולרים) וישנם מעט שחקנים שנמצאים בו בארץ ובעולם.

GE מרחיבה את הפעילות בארץ ומחפשת מומחים בתחום אבטחת המידע למרכז הסייבר והאבטחה הפועל בהרצליה פיתוח ואשר מהווה מרכז אבטחת מידע גלובלי עבור המוצרים של החברה. זאת, מתוך הבנה אסטרטגית שבישראל נמצא כוח האדם הרלבנטי בתחום אבטחת מידע. הקבוצה בישראל אמורה לטפל במערכות הכי קריטיות של הקונצרן ולהביא את החדשנות בתחום אבטחת המידע למערכות הללו.  בכוונת הקונצרן להקים קבוצת פיתוח, שתהיה חלק מהאינטראקציה של החדשנות.

ליאור עטרת, מנהל מרכז הסייבר סקיוריטי של GE בישראל, מציין כי מה שמאפיין את הקבוצה בישראל הוא כוח אדם איכותי וייחודי. מדובר באנשים שמגיעים עם רקע של פיתוח מערכות ורקע עשיר בתחום אבטחת מידע.

Advertisement

איגור ברדיצ'בסקי, חוקר אבטחת מידע מוביל במרכז GE בישראל מוסיף כי הקבוצה בישראל, שכוללת גם צוות אדום, הוקמה אך לפני מספר שנים.  הקבוצה לומדת כל העת כיצד להגן על המערכות הכי מתקדמות של הקונצרן ברחבי העולם:  "אנו בודקים כיצד ניתן להגן ולתקוף את המערכות הקריטיות ביותר שהקונצרן מייצר: מטוסים, כורים, תחנות חשמל או רכבות. אנחנו תוקפים את המערכות הללו ומבינים היכן החולשה של המוצר ואז לומדים איך להגן על המערכות הללו. בכך אנו מעלים את רמת האבטחה של המוצר".

להרשמה להאקתון (ההאקתון ללא עלות):

https://www.gesoftware.com/cyberlab-hackathonהאקתון ג'י.אי.

בתמונה: קבוצת הסייבר סקיוריטי של GE בישראל. צילום: חגית שלו.