Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

ג'וניפר נטוורקס מוסיפה שירות פרופיילינג של מכשירים לזיהוי מהיר של איומים

פורסם

ב-

ג'וניפר נטוורקס השיקה כלי לזיהוי איומים מהענן, המבצע זיהוי פרופיל מכשירים. ההשקה, יחד עם יישום VPN חדש לחיבור מאובטח, מאפשר לארגונים ראות רשת גבוהה יותר והרחבת מדיניות אבטחה ובקרת גישה מעבר לסניפים.

ראות רשת רחבה ואכיפה עקבית של המדיניות על פני כל המכשירים מהווה את הבסיס לאבטחת מידע יעילה והמפתח להקטנת סיכונים. מקצועני IT יכולים לאבטח רק מה שהם רואים, ולכן נלחמים על מנת להתאים במהירות פתרונות הגנה לאיומים חדשים התוקפים את הרשת שלהם, במיוחד במקרים בהם יעד התקיפה הינו משתמשים מרוחקים ומכשירי IoT. אתגרים אלו מחריפים על רקע השינוי החד שחל השנה בכל הקשור למיקום ופעילות העובדים, תוך חשיפת מנעד רחב של התקפות שנוצרו במהירות.

ג'וניפר פותרת אתגרים אלו בעזרת הכלת מדיניות ראות ואבטחת המידע לכל מכשיר, בכל מקום, והתאמת הגישה לרשת והגנה מפני איומים כדי לעצור התקפות מוכוונות ברגע התרחשותן. פתרונות אלו מרחיבים את אסטרטגיית האבטחה המקושרת של ג'וניפר המיועדת לספק חוויית שירות רציפה, יחד עם אכיפה נרחבת לכל נקודות החיבור ברשת.

פרופיל איומים מותאם – Adaptive Threat Profiling

על מנת להילחם טוב יותר ברצף ההתקפות של האיומים החדשים, ארגונים יכולים להשתמש בשירות ה-ATP בענן בעל יכולות לבניית פרופיל איומים מותאם. זאת, כדי ליצור אבטחת מידע אוטומטית המבוססת על מי ומה תוקף את הרשת הספציפית של הלקוח באותו הרגע וזיהוי יעד ההתקפה. יכולת זו מאפשרת הגנה במעגל סגור בכל תשתית הרשת דרך הזנת איומי SecIntel. פרופיל איומים מותאם משתמש בשירותי האבטחה של ג'וניפר כדי להגדיר תעבורה על בסיס מערכת ההפעלה בנקודת הקצה, ובונה מאגר מידע מותאם על בסיס האיומים אשר ניתן להשתמש בו בעתיד לבדיקה או חסימה בנקודות אכיפה מרובות, ובכך לתת לארגונים את האפשרות להגיב לאיומים בצורה הנכונה ובזמן אמת.

Advertisement
  • הסתגלות כמעט אינסופית לאיומים ולתנאי רשת משתנים. ניתן לרבד מדיניות אבטחת מידע באמצעות פרופיל איומים מותאם המתעדכן אוטומטית במקרה של חדירת איום כדי לעצור את ההתקפה עוד לפני התרחשותה.
  • החזר ROI גבוה יותר על אבטחת המידע בעזרת ארכיטקטורות פריסה גמישות יותר. סדרת מוצרי הפיירוול SRX של ג'וניפר פועלת כמו סנסור על פני הרשת במספר מקומות, מזהה ומשתפת מודיעין למכשירים מחוברים, ומניידת אכיפה אוטומטית בזמן אמת במקומות בהם היא נדרשת במיוחד.

שילוב WootCloud HyperContext עם רשתות ופורטפוליו מוצרי אבטחת המידע של ג'וניפר

בכדי להקטין משמעותית סיכונים, ארגונים חייבים שתהיה להם ראות מלאה על כל המכשירים ברשת שלהם והרגישות שלהם להתקפות, לרבות כלפי מספר עצום של מכשירי IoT שנמצאים לרוב מתחת לרדאר. WootcCoud HyperContext משתלב עם סדרת מוצרי הפיירוול SRX, ענן ATP וענן ג'וניפר-Mist כדי לספק פרופיל מכשירים, איתור איומים, ומיקרוסגמנטציה אוטומטית ובקרת שליטה כדי להקטין סיכונים. יכולת זו של ראות התקפות כוללת תעבורת רשת ונקודות קצה אשר קודם לכן היו בלתי נראות עבור צוותי אבטחת המידע.

  • איתור וסימון מכשירי IoT מתחזים. זיהוי אוטומטי של מכשירי IoT ברשת ומיקומם ברשתות VLAN נפרדות כדי למנוע התפשטות במקרה של מכשיר נגוע.
  • אכיפת גישה לנכסים בעלי ערך גבוה. אכיפת אימות דו שלבי או הגבלת גישה מערכתית למכשירים ככל שהסיכון שלהם כלפי הרשת עולה.

"ספקים רבים מדברים על Zero Trust ומספקים גישה מאובטחת מקצה לקצה המטפלת באופיים הדינאמי של האיומים, במיוחד עם צוות עובדים גדול העובד מרחוק על הרשת הארגונית והעליה במספר מכשירי IoT. אך ג'וניפר באמת עונה על החזון הזה. אנו מרחיבים את אבטחת המידע בדרכים ההופכות 'צינורות טיפשים' לסנסורים חכמים ונקודות אכיפה היכולים לשפר את ההגנה באופן דינאמי ברגע התרחשות ההתקפה. אנו מאפשרים לארגון לראות מי נמצא ברשת שלו ומה הוא עושה ונותנים ללקוחותינו את הכלים להגביל את הסיכונים שלהם עם השפעה מינימלית על משתמשי הקצה שלהם", אמרה סמנתה מדריד, סגנית נשיא והאחראית על תחום אבטחת המידע העסקי ואסטרטגיה בג'וניפר נטוורקס.

"אסטרטגיית Connected Security של ג'וניפר מתחברת ללקוחות. לג'וניפר יש רכיבי אבטחה הבנויים היטב ומותאמים לחוזקות פתרונות התשתית שלה. לקוחות שיבחו במיוחד את הביצועים של ג'וניפר בחסימת איומים, ואלו אשר חיפשו ביצועים מעולים בשילוב יציב עם הנתבים הקיימים של ג'וניפר יכולים להשיג זאת באמצעות חיבור מאובטח מסדרת SRX של ג'וניפר", כתב דויד הולמס, אנליסט בכיר בפורסטר כ- Forrester Wave: פיירוולים ארגוניים, רבעון 3, 2020.

Continue Reading