Connect with us

סטרטאפים והשקעות

גיוס ענק בעולם הסייבר: סקייבוקס סקיוריטי גייסה 96 מיליון דולר לצרכי צמיחה

פורסם

ב-

גידי כהן מנכל סקייבוקסחברות הסייבר הישראלי ממשיכות לפרוח. חברת סקייבוקס סקיוריטי Skybox Security, מובילה עולמית בפתרונות אנליטיים לניהול וניתוח סיכוני אבטחת מידע עבור חברות וארגונים, הודיעה  על גיוס של 96 מיליון דולר מ-Providence Strategic Growth) PSG) חטיבת ההשקעות בחברות צומחות של קרן ההשקעות הגלובלית הפרטית Providence Equity, המנהלת נכסים בהיקף 45 מיליארד דולר.

החברה מתכננת להשתמש בכספי הגיוס הנוכחי לטובת המשך הצמיחה המואצת שלה ולהרחבת כוח האדם שלה עם גיוס עובדים חדשים למטה החברה בעמק הסיליקון בארה"ב ולמרכז הפיתוח שלה בישראל הממוקם בהרצליה.

חברתSkybox  מפתחת פתרונות אנליטיים רבי עוצמה, המספקים תובנות רלוונטיות מתוך נתוני סייבר ואבטחת מידע ותמונה ברורה ללא תקדים אודות ההתקפות על הארגון והדרכים שמערכות ה- IT חשופות לאיומים. חברת Skybox Security הוקמה ב-2002  ובין מייסדיה גידי כהן המשמש כמנכ"ל החברה.

בין הלקוחות של Skybox חברות הנמנות על רשימת   Global 2000וגופי ממשל  הפזורים בלמעלה מ-50 מדינות בכל תחום כמעט:  פיננסים והבנקאות, ממשלה וציבור, אנרגיה, בריאות, טכנולוגיה, טלקום, ייצור, קמעונאות ועוד. למעשה 6 מתוך 10 הבנקים הגלובליים המובילים בעולם, 10 חברות תקשורת גלובליות, 5 יצרניות מוצרי הצריכה הגדולות ביותר בעולם ו -10 מספקי האנרגיה הגדולים ביותר בעולם משתמשים בפתרונות  Skybox.

פתרון הדגל של החברה Skybox Security Suite , מתממשק ליותר מ-90 מוצרי תקשורת ואבטחת מידע ארגוניים נפוצים בשימוש, ומנתח באופן מתקדם ומקיף את כל המידע המגיע מפתרונות אלו במטרה לייצר מודיעין איכותי ותובנות רלוונטיות סביב סיכוני אבטחת מידע ברשתות הארגוניות. בכך הוא מספק למנהלי אבטחת המידע וה-IT בארגונים תמונת מצב מקיפה וגדולה יותר על אזורי התקיפה ונקודות הכשל בארגון תוך יצירת תובנות לדרכי הפעולה המהירות והיכן לכוון את משאבי אבטחת המידע על מנת להתמודד עם האיום.

בארבע השנים האחרונות Skybox הגדילה את קצב גיוס הלקוחות החדשים בשיעור של 220%  ואת ההכנסות מלקוחות בהיקף של 221%. בשנת 2015 הציגה החברה גידול של 55% במכירות בהשוואה לשנה הקודמת בזכות גידול בשיעור של 59%  בהיקף העסקאות הגבוהות מ-100,000 דולר וגידול של 165% בעסקאות הגבוהות מ-500,000 דולר.

Advertisement

כחלק מסיבוב הגיוס הנוכחי החברה יצטרפו מארק הסטינגס ותומאס רירדון, שני מנהלים בכירים מ- Providence Strategic Growth כדירקטורים ב- Skybox.

Skybox" ניצבת בקצה העליון של החברות בתחום הסייבר בעולם, שנחשב כיום לאחד התחומים הכי צומחים, לאור הגידול במספר התקפות הסייבר שחוו מספר רב של ארגונים בעולם. " אומר תומאס רירדון, מנהל בכיר ב- Providence Strategic Growth.

חברת המחקר IDC מעריכה כי היקף השוק של פתרונות ניהול אבטחת מידע וסייבר יגיע בשנת 2018 להיקף של 6.5 מיליארד דולר והוא ימשיך לגדול בשיעור העולה על 10%.

רירדון מוסיף כי, "החדשנות של Skybox נעוצה בויזואליזציה שהיא מספקת לרשתות הארגוניות ובמודיעין יעיל. באמצעותם היא מעצבת מחדש את האופן בו חברות גדולות מיישמות את תכניות הסייבר שלהן. Skybox מציגה ביצועים עסקיים מרשימים, קצב גידול גבוה, רווחיות וגידול במספר הלקוחות החדשים תוך שמירה על הקיימים".

לדברי גידי כהן, מייסד ומנכ"ל Skybox, "חברות משקיעות מיליארדי דולרים בשנה בפתרונות ושירותי אבטחת מידע וסייבר אך הזמן הנדרש כדי להתמודד בהצלחה עם מתקפת סייבר רק גדל יותר ויותר. מצב זה נובע מכך שרשתות המידע הארגוניות הופכות ליותר ויותר מורכבות. קיים קושי של מומחי אבטחת המידע בארגון לזהות את סיכוני אבטחת המידע, לתעדף ולדעת להקצות את המשאבים המתאימים להתמודדות עימם. בנוסף, מנהלי אבטחת המידע בארגון מחפשים כלים ודרכים בהם יוכלו להמחיש להנהלה את החשיבות וההשפעה הצפויה על הארגון בהתמודדות עם מתקפות סייבר.  פתרונות Skybox נועדו לפתור בין היתר אתגרים אלו".

Advertisement

כהן מוסיף כי, "גיוס הון זה הוא הוכחה מצויינת לחזון האסטרטגי של החברה, ליעילות הפתרונות הטכנולוגיים שלנו בשוק ויכולות הביצוע הגבוהות שלנו. אנחנו נמצאים במסלול צמיחה מדהים והשקעה זו תאיץ אותה עוד יותר. אין לי ספק שעם החידושים שאנו מביאים לשוק השנה ונביא בשנים הבאות Skybox תבסס עוד יותר את מעמדה כמובילה בתחום בפתרונות אנליטיים לניהול וניתוח סיכוני אבטחת מידע".

בתמונה: גידי כהן, מייסד ומנכ"ל סקייבוקס