מקומי
"הביטוח העיקרי שיימכר תוך שלוש שנים יהיה ביטוח סייבר"
תהפוכות העולם הדיגיטלי לא פוסחות גם על תעשייה מסורתית כמו תעשיית הביטוח, וגם שם איומי הסייבר משפיעים על המוצרים שיוצעו בעתיד ללקוחות. ביום ה' האחרון התקיים בהרצליה כנס סוכני הביטוח של חברת PassportCard במסגרתה התייחס נשיא קבוצת David Shield ו – PassportCard, אלון קצף, לשינויים אשר צפוי לעבור עולם הביטוחים בשנים הקרובות: "הרשתות החברתיות השונות מחזיקות בכל הנתונים האישיים של הגולשים, כך שאין ספק שהשלב הבא מבחינתם הוא כניסה לשוק הביטוח. לאחרונה השיקה Google את Google insurance, ואומנם בשלב הזה הם פועלים במנגנון של השוואת מחירים, הרי שבדרך זו הם אוספים מאגר נתונים שלהערכתי ישמש אותם תוך שנתיים לכניסה לשוק הביטוח ולמכירת פוליסות באופן עצמאי".
קצף הוסיף והתייחס גם לסוגי הביטוחים השונים אשר צפויים להיכנס לשוק: "תוך שלוש שנים הביטוח העיקרי שיימכר יהיה ביטוח סייבר, עסקים לא יוכלו לגשת למכרזים בלי ביטוחי סייבר, מדובר בביטוח שדורש מאתנו מיומנות והבנה ברמה גבוהה ביותר ואין ספק שכולנו נצטרך להיערך לגל מוצרים חדשים שיכנסו לענף הביטוח, זה ייקח מספר שנים אבל בסופו של דבר כולנו נעבור ממוצרי הליבה למוצרים חדשים".
מנכ"ל חברת PassportCard, יואל אמיר, התייחס במסגרת דבריו לחידושים שמציעה החברה הן לקהל לקוחותיה והן לסוכנים המשווקים את הביטוח, שמספר עומד היום על כ-2,500 סוכנים: "כחברה שחרתה על דגלה חדשנות אנו פועלים מדי יום על מנת לייצר את הממשקים החדשים ביותר כאלו שנותנים מענה וחווית שירות מקיפה לקהל סוכני הביטוח ולא פחות חשוב מכך – לציבור הלקוחות".