Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

חברת Zscaler גייסה 38 מיליון דולר מהשקעות

פורסם

ב-

חברת Zscaler, המיוצגת בישראל על ידי חברת InnoCom מקבוצת אמן, גייסה כסף ממשקיעים פרטיים יסייע כדי להרחיב את חזון אבטחת המידע בענן.

חברת Zscaler האמריקאית, המתמחה בפתרונות אבטחה מתקדמים בענן והמיוצגת בישראל על ידי חברת אינוקום (InnoCom) מקבוצת אמן הודיעה כי גייסה סכום של
38 מיליון דולר (כ-153 מיליון ש"ח) משורה של משקיעים אסטרטגיים, בראשם Lightspeed Ventures (אשר השקיעה בעבר בחברות טכנולוגיה ישראליות ולה סניף בישראל).
חברת Zscaler, אשר עד כה מימנה את פעילותה ממקורות פנימיים, מתכוונת להשתמש בכסף שגויס להאצת אסטרטגיית השוק שלה ולהרחבת פעילויות המכירה והשיווק, בנוסף להשקעה נוספת בפיתוח פתרונות אבטחת המידע בענן, עם דגש על פתרונות לעולם הניידות.

חברת Zscaler צמחה במהירות ושינתה את הדרך בה ארגונים פותרים את אתגר אבטחת המידע למשתמשים ניידים המחוברים לאינטרנט, למכשירים וליישומים הפועלים מחוץ לרשת התקשורת הארגונית. הדגש הייחודי של החברה על מתן יכולת פתרונות לארגונים בתחום הניידות, יישומי הענן ויישומי הרשתות החברתיות התבטא בתוצאות עסקיות טובות והפכך את החברה לבעלת תזרים מזומנים חיובי.

ג'יי צ'אודרי (Jay Chaudhry), מנכ"ל ומייסד חברת Zscaler, אמר כי:"עד כה נמנענו מגיוס כספים מבחוץ למרות פניות ממשקיעים מובילים. השותפים האסטרטגיים החדשים שלנו שותפים לחזון שלנו ובעלי מחויבות לסייע לנו להתפתח".

יהונתן גד, יו"ר ומנכ"ל משותף בחברת InnoCom, אמר: "חברת Zscaler היא חברת טכנולוגיה מובילה אשר מציעה פתרון בעל ערך מוסף מובהק ללקוח וכעת לא רק השוק מבין זאת אלא גם המשקיעים. השוק בישראל יכול וצריך ליהנות מהמוצרים המובילים של חברה זו, המציעה שירותי אבטחת מידע מתקדמים באמצעות הענן. חלק מהחברות הגדולות במשק כבר נמנות על רשימת לקוחותיה".

Advertisement