Connect with us

מובייל

לובשים סייבר: מעבדת קספרסקי משיקה פתרון הניתן לניהול משעונים חכמים

פורסם

ב-

שעון אבטחה חכמה של קספרסקימעבדת קספרסקי הציגה את הגרסה החדשה של פתרון Kaspersky Internet Security for Android, אשר בנוסף לשיפורים במהירות הביצועים ואיכות ההגנה, כולל גם אפשרות לניהול הגנה באמצעות מכשירי אנדרואיד לבישים.

במהלך 2015, איתרה מעבדת קספרסקי כ-17 מיליון מתקפות של נוזקות אנדרואיד, נוזקות שנועדו בין היתר למעקב, סחיטה, גניבת כספים ופעילות עבריינית אחרת. פתרון Kaspersky Internet Security for Android מספק הגנה מפני איומים אלו, וכדי להפוך את ההגנה לידידותית ונגישה יותר עבור המשתמש, הוסיפה מעבדת קספרסקי שליטה דרך שעוני אנדרואיד חכמים.

שעון חכם של משתמש יכול כעת להציג התראות מפתרון ה- Kaspersky Internet Security for Android המותקן על סמארטפון או טאבלט מקושר. הוא יכול להציג, לדוגמא, התראות לגבי איומים שזוהו על המכשיר או לאפשר למשתמש לקבל דרך השעון  פקודות מרחוק  באמצעות לחיצה על כפתורים על המסך או באמצעות פקודות קול. פקודות אלה יכולות להפעיל אזעקה קולית במכשיר שאבד, להפעיל סריקה של קוד זדוני לאנדרואיד ולעדכן בסיס נתונים לאנטי וירוס.

בנוסף, הגרסה החדשה של פתרון האבטחה תואמת כעת ל- Android 6.0 והיא מספקת הגנה יעילה נגד איומים מקוונים עבור מספר גדול אף יותר של מכשירי אנדרואיד.

"הסטטיסטיקה מראה כי אנדרואיד ממשיכה להיות הפלטפורמה השניה מבחינת כמות התקפות אחרי חלונות של מיקרוסופט. זו הסיבה שמומלץ לבעלי מכשירים מבוססי אנדרואיד להשתמש בפתרונות אבטחה. במקביל, שוק האינטרנט של הדברים מתפתח במהירות ומושך אליו יותר ויותר משתמשי אינטרנט. המשמעות היא שספקים של פתרונות אבטחה צריכים לאפשר ללקוחות להשתמש ב- IoT ביחד עם פתרונות ההגנה שלהם", אמר אלכס צ'יכוב, מנהל מוצר במעבדת קספרסקי.

הגרסה החדשה של Kaspersky Internet Security for Android זמינה כעת בחינם בחנות Google Play, ובאתר מעבדת קספרסקי, או כחלק מחבילת Kaspersky Internet Security – Multi Device ו- Kaspersky Total Security – Multi-Device. ב- 2015, מעבדת קספרסקי זכתה בפרס מפתח מוביל מגוגל, על שום הגישה החדשנית שלה ואיכות המוצרים הגבוהה.

Advertisement

בנוסף להגנה מפני תוכנות קוד זדוני ואתרים, הפתרונות כוללים כלים לשליטה מרחוק במכשיר אשר נגנב או אבד, סינון של שיחות והודעות בלתי רצויות, והסתרת מידע אישי מעיניים חטטניות. המוצר יכול גם להישלט מרחוק דרך פורטל My Kaspersky, לדוגמא, כדי להפעיל יכולות נגד-גניבה או לאפשר ולבטל הגנת פרטיות, או כדי לעדכן בסיס נתוני אנטי וירוס.