Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

מולטיפוינט ממנה את ניקוס קריסטאקיס למנהל סניף יוון וקפריסין

פורסם

ב-

מולטיפוינט, מפיצה מובילה של פתרונות אבטחת מידע וניהול IT, מרחיבה את פעילותה באזור EMEA ומכריזה על מינוי ניקוס קריסטאקיס לתפקיד מנהל סניף יוון וקפריסין של החברה. במסגרת תפקידו יפעל קריסטאקיס להגדלת המכירות בשוק עבור המותגים אותם מקדמת מולטיפוינט, ויזהה הזדמנויות הפצה אסטרטגיות חדשות.

 

בתפקידיו הקודמים, קריסטאקיס שימש כמנהל מכירות ופיתוח עסקי בחברות טכנולוגיה בשוק היווני, בהן Kyon, סמסונג ו- Media Saturn, וכמנהל מוצר, בין היתר ב- HP. קריסטאקיס הוא בעל תואר הנדסת אלקטרוניקה מהמכון הטכנולוגי של כרתים.

ריקרדו רסניק, מנכ"ל מולטיפוינט, מסר: "אנו מברכים על הצטרפותו של ניקוס לצוות של מולטיפוינט. ניקוס מביא עימו ניסיון וידע טכנולוגיים רחבים שיסייעו ללקוחותינו ביוון ובקפריסין לחזק את מערך האבטחה שלהם ואת יעילות ה- IT. ניקוס יסייע הוא גורם חשוב להמשך אסטרטגיית ההתרחבות שלנו ביוון, קפריסין, ובאזור EMEA בכלל".

עוד הוסיף רסניק כי "הביקוש לפתרונות אבטחה מתקדמים, ובעיקר ליכולות ניטור ושליטה בארגון, נמצא בצמיחה מתמדת בכל העולם. ארגונים למדו, חלקם על בשרם, שהפיירוול והאנטי וירוס הוותיקים מהווים רק חלק קטן ממערך אבטחת מידע שחייב להקיף את כל הארגון. כדי להפעיל אבטחת מידע חזקה, מנהל ה- IT חייב כיום לקבל תמונה מלאה על מצב האבטחה, לרוחב כל הארגון, בכל זמן. אנו ערוכים לספק את הפתרונות הטובים ביותר בתחום".

Advertisement

מולטיפוינט היא מפיצה מובילה של מערך רחב של פתרונות אבטחת מידע וניהול IT, הכולל את: Teamviewer, Tenable, Qualys, Thycotic, Malwarebytes, Pertimiter 81, Druva, Paessler ועוד.

Continue Reading